Milene
Trådstartare
Har efter mycket letande hittat den som jag tror är vår nya familjemedlem. Tyvärr fick jag dåliga vibbar av ägaren direkt, hen har haft ett flertal annonser ute på hästen och priset har sänkts varje gång. När vi varit och provridit i förra veckan upptäckte jag när vi kom hem att annonserna var borta, så jag mailade och frågade om hästen fortfarande var till salu. Jo då, det var den, och dagen efter bestämde vi att vi ville köpa och fick OK. Nu fick jag mail idag att det var SÅÅÅÅ svårt att få tag på veterinär för besiktning, så kunde vi gör det EFTER vi hämtat hästen istället? Och nu när jag tittar på nätet så ser jag att det finns nya annonser på hästen EFTER vi provridit, och till ett högre pris än den förra annonsen. Handpenning samt kostnad för vetbes är betald.
Jag fattar inte att folk med berått mod kan försöka blåsa folk och pumpa ut nån tusenlapp här och nån tusenlapp där. Jag har varit med om en liknande sak förut, och det tar MASSOR med energi!
Berätta om era knepigaste hästaffärer, HELST med lyckad utgång, men även andra...!
Jag fattar inte att folk med berått mod kan försöka blåsa folk och pumpa ut nån tusenlapp här och nån tusenlapp där. Jag har varit med om en liknande sak förut, och det tar MASSOR med energi!
Berätta om era knepigaste hästaffärer, HELST med lyckad utgång, men även andra...!