åå va e de som e fel. snart till vet

martinique

Trådstartare
:cry: min kisse e sjuk hon vill inte äta inte dricka å inte gå ut .. Å hon som e världens mest matglada å pigga lilla katt.. ska va hos vetrinären om en timme få hoppas att dom hittar va som e fel å att de inte e så farligt .. tänk om hon ha ätit nå giftigt:( :( åå hatar att va så här orolig , stckars min lilla älskling

Sv: åå va e de som e fel. snart till vet

Hoppas att det går bra för er!!

Nirak

jaha så ha man fått antibiotika till lillkissen då för hon ha nån infektion men vetrinären vet inte riktigt vad så bli hon inte bättre innan fredag så måste ja in igen å då måste dom ta fler prover på lillan . Hon va till å me så dålig att hon nästan somnade på undersökningsbordet :( ja hoppas hon bli bättre snart , å inte får ja i hon varken mat eller vatten :cry: :cry:

nu ha hon börjat äta lite igen :) så nu går de åt rätt håll . Hon e fortfarande trött men börjar bli lite piggare i alla fall :)

Liknande trådar

N
Katthälsa Urinstopp! Det finns en lösning! Efter 4 spolningar som inte gav något resultat bestämde vi oss för att göra en operation på Aslan...
Svar
1
· Visningar
7 131
Senast: kebabbert
·
S
Katthälsa Nu finns inte min lilla vackra oriental bebis längre, han hann gå bort på min kudde, medans jag gick för att hämta hans mat, som jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
9 233
Senast: bengeten
·
J
Hästvård Mår inte bra alls just nu, känns som man är nere på botten och simmar..:cry: Min häst står i stallet med fång, som hon fick för ca 3...
2
Svar
20
· Visningar
2 267
Senast: JusticeGirl
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 638
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama