A3 skrivare

Lycanthrope

Trådstartare
Jag skulle behöva tips på en bra A3 skrivare som kan skriva ut i bra kvalité på canvaspapper! :)

Vad kan en sådan tänkas kosta?
 
Sökte lite snabbt på pricerunner på "skrivare A3" och fick en massa förslag. Vilka som klarar att skriva på canvas får du säkert fram om du söker lite mer noga än jag gjorde.
 
Mitt tips i detta fallet är kolla om du verkligen verkligen behöver det.
Är du eget företag? I hur stor utsträckning behöver du det? också vidare.
För visst finns det. Men dom är stora dyra och om det är mindre skala under ett par tusen utskrifter om året så tror jag du tjänar i längden att beställa in jobbet. Då slipper du allt underhåll. Patronbyten och liknande. Men är det mycket prototyping och liknade och inom ett företag så visst kan det vara värt det. Men det är mina 2 cents. ( Från en som har haft en sådan skrivare i hushållet )
 

Liknande trådar

Kultur Jag är rätt säker på att jag inte är den enda på forumet som skriver eller har drömmar om att en dag få ner den där romanen eller...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
4 713
IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
271
Senast: Anna-Bella
·
Juridik & Ekonomi Jag och sambon vill skriva testamente för att "reda ut" ett par saker. Men vi har ju absolut inte råd att ta hjälp av någon att skriva...
2
Svar
25
· Visningar
1 336
Senast: starcraft
·
Fritid Vilka företag är enklast att använda, till ett vettigt resultat och pris? Nån som har bra tips hur man får till snygga fotoböcker?
Svar
3
· Visningar
224

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp