A-kassa flera arbetsgivare

Lumos_Nox

Trådstartare
Som rubriken lyder: hur funkar det med A-kassa när man har flera arbetsgivare i olika branscher?

Började fundera nu i kristider och googlandet har inte gett något resultat och kundservicen är ju nedringd ändå som tiderna är och det är ändå inget som är akut.

Har A-kassa sen flera år tillbaka i en "bransch A-kassa" och det har bara rullat på med autogiro. Började på ett extra jobb inom annan bransch och tänkte inte mer på det förens nu då.

Täcker en A-kassa inkomst ifrån alla jobb eller behöver man vara medlem i flera?

Ja, jag vet att det är sånt jag borde ha koll på som såkallad vuxen meeeeeeennnn.... :angel: :angel:
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Svårt få till en vettig rubrik. Men hur fungerar det egentligen i följande scenario: Fast heltidsjobb. Sjukskriven 50% sen flera år...
2
Svar
20
· Visningar
1 681
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 549
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Det här blir lite utlämnande, så jag valde ett anonymt nick. Om ni listar ut vem jag är, så håll det för er själva, tack. Jag vet inte...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
11 262
Senast: Petruska
·
Skola & Jobb Jag börjar tro att jag jobbat svart helt ofrivilligt. Gick arbetslös i ungefär ett halvår, blev uppringd av en arbetsgivare som ville ha...
2
Svar
35
· Visningar
3 045

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp