Status
Stängd för vidare inlägg.
M

morrisonsevefjord

Nu skulle jag vilja ha svar av er här på bukefalos :) Det är så här att jag är fodervärd på en d ponny av grövre modell, Jag väger ca 60 kilo och är ca 175 lång. Jag vet att vikten inte är något problem men längden är . Men frågan är : Kan jag fortsätta rida eller är jag för stor? När jag va och provred honom för inte så länge sen så sa ägarna att dom ville att jag skulle ha honom för att jag red honom bra, och att han behövde en lite större ryttare. Men jag känner mig jätte stor på honom när jag håller på att pyssla men honom och så men när jag sitter upp så känns det inte så för han är så grov och rör sig så stort,.. Men vad tycker ni?:confused:

Sv: ??

Har du ingen bild på när du rider honom? :) De är nog inga problem för dig att rida honom, då hade nog ägarna sagt till! Bara du känner att du kan hålla balansen ordentligt! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning hej, har haft min ponny som är från irland i snart två år (blir 8 i år) o i början var han livrädd för bommar på marken, alltid jätte...
Svar
9
· Visningar
1 766
Senast: sorbifolia
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 389
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 384
Övr. Barn Vad föredrar ni till era barn? Har alltid tänkt att jag vill ha mina barn i en liten byaskola för att jag själv gick 2år i en liten...
2
Svar
20
· Visningar
2 639
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar