8-veckorsbilder ragdollungar

loveponies

Trådstartare
Idag är dom 8 veckor gamla, bara 4 veckor kvar till flytt nu...
Dom är inte lätta att ta kort på numera, som de far omkring. Men till slut lyckades de fastna på bild allihopa!

Brennan
brennan13.jpg

brennan14.jpg

Aislinn
aislinn13.jpg

aislinn14.jpg

Bronwyn
bronwyn13.jpg

bronwyn14.jpg

Aidan
aidan13.jpg

aidan14.jpg

Kellin
kellin13.jpg

kellin14.jpg

Och efter en stor portion tålamod så lyckades jag t o m ta en bild på alla fem tillsammans! :idea:
keltiska_kullen1b.jpg

Sv: 8-veckorsbilder ragdollungar

Åhh fy så söta :love: Det borde vara förbjudet att vara så söta :D Bronwyn blev jag nog lite kär i :love: :d :D Så underbara, lycka till med de små :)

//Smulis

:love:
Kan se framför mig hur du sprang och lyfte tillbaka alla ungarna när du skulle ta en bild på alla samtidigt. :D

Heulwen skrev:
:love:
Kan se framför mig hur du sprang och lyfte tillbaka alla ungarna när du skulle ta en bild på alla samtidigt. :D

Precis så gick det till!
Och när man äntligen fått en unge att lugna ner sig och ligga kvar, så får nästa för sig att springa iväg... :crazy:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 951
Senast: cili
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 622
Senast: Ramona
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 366
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 638
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama