6v och snart flyttklara..

_Ninni_Hedblom_

Trådstartare
Nu har sötnosarna redan blivit 6 veckor gamla, och stannar bara i 2 veckor till (förutom min hona och de två som ej är tingade än).
Vet att ni fått stå ut med massor av bilder på dem, men är så stolt över mina små älsklingar. :D

Stora pojken, störst i kullen. :P Enormt lugn, snäll och tålmodig kille. Skulle vara perfekt i en barnfamilj. ^_^

Dragon
Dragon igen Han verkar gilla den här posen! :lol:

Min fina kicka. ^_^ Får se hur hon gör sig som hoppkanin. :) Annars blir det enbart sällskap till morfar sin.
Iris
Iris igen

Söt pojke, som flyttar till en tjej i Falun den 20/7. ^_^ Där kommer han få det bra. :)
Krasse

Världens mysigaste lilla flicka. Minst i kullen, men är ändå den med mest energi och även den som hoppar högst. När alla andra tar det lugnt och äter gräs, rejsar hon runt som en galning. Förstår inte hur all energi kan få plats i den lilla kroppen. :lol: Skulle passa enormt bra i ett hem där hon får hoppa och springa lös mkt. ^_^
Lilja

Siste ungen i kullen, och den min lillasyster ska ha. Söt men aningen sprallig. :P
Teo

Sv: 6v och snart flyttklara..

åh va söta:D :love: Skulle verkligen vilja ha den näst sista ninen:love: Min drömkanin:)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka