6-åring i allsvenskan?

glitter

Trådstartare
Någon som vet, eller vet vart man kan läsa om man får ha en 6-åring i laget i div1 i hoppningen??? (hästen då...:rofl:)
Letat som en galning på nätet!
Tacksam för hjälp!

Sv: 6-åring i allsvenskan?

Håller med föregående... jag red min 6åring i div 2 förra året, gick bra eftersom hon var kvalad till klasserna.

Någon som vet, eller vet vart man kan läsa om man får ha en 6-åring i laget i div1 i hoppningen??? (hästen då...:rofl:)
Letat som en galning på nätet!
Tacksam för hjälp!

Hej!
Ja, du får vara med om du är kvalad till 130 cm för häst och LA på ponny. Då ska du ha hoppat 2 felfria klasser i 130/LA.
Omgång 1 hoppar 120/LB
omgång 2 hoppar 120/LB
Omgång 3 hoppar 130/LA

Lycka till!

Men man får ju starta omgång 1 och 2 utan att vara kvalad till 1,30. Precis som du på ponny får starta omgång 1 och 2 utan att vara kvalad till LA.

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 604
Senast: Mabuse
·
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 157
Hästvård Har sett konstiga fläckar på hals och bakom öron på ett par av våra hästar. Som en äggsamling??:confused: 😶men det är som hårda smulor...
Svar
13
· Visningar
1 424
Senast: Livi
·
Träning När ni är sådana som inte hoppar frivilligt som jag men ändå vill lära min unghäst det. Hade ni då lagt ut annons när tiden är kommen om...
Svar
14
· Visningar
1 709

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod

Hästrelaterat

Omröstningar