Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tog vaccinet i tisdags och sonen hade feber fram till torsdag kväll/natt. Tryckte i alvedon med jämna mellanrum. Tyckte även han blev lite slemmig i halsen men kan vara en inbillning.
Tror han kom upp i 38,2 som högst när jag tempade men då hade han kvar alvedon i kroppen.
3 manaders sprutan reagerade inte Emilia pa alls
5 manaders sprutan fick hon feber (39,5)
8 manader (sen som ges vid 1 ar i Sverige) reagerade hon inte pa
Det är konstigt att det verkar som sa manga reagerar pa 5 manaderssprutan, det är ju samma sak i den som dom andra.
Gravid - 1år
Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Skola & Jobb Jag har bara skummat igenom tråden, så det här kanske redan varit uppe.
Men en tanke kring att fler barn får diagnoser i dag än för ett...
Hundavel & Ras Du är alltså ute efter att din tik skall få valpar eftersom hanhunden inte behöver vara av samma ras? Risken är att någon hanhundsägare...
Hundträning Jag hade en tranare som lanade ut sin "fardiga" lydnads-hund som kunde ga fot nar jag var jatte gron sa jag fick kanna pa hur det skulle...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.