5månaders vaccinering

rubytoo

Trådstartare
Är det fler som fått en ledsen bebis med hög feber? Och i så fall hur länge höll det i sig?

Sv: 5månaders vaccinering

Tog vaccinet i tisdags och sonen hade feber fram till torsdag kväll/natt. Tryckte i alvedon med jämna mellanrum. Tyckte även han blev lite slemmig i halsen men kan vara en inbillning.

Tror han kom upp i 38,2 som högst när jag tempade men då hade han kvar alvedon i kroppen.

Mvh Miks

1a och 3e sprutan reagerade inte Rasmus något. Men den 2a minns jag att han fick feber och blev ledsen. Det höll i sig knappt ett dygn.

3 manaders sprutan reagerade inte Emilia pa alls
5 manaders sprutan fick hon feber (39,5)
8 manader (sen som ges vid 1 ar i Sverige) reagerade hon inte pa

Det är konstigt att det verkar som sa manga reagerar pa 5 manaderssprutan, det är ju samma sak i den som dom andra.

Liknande trådar

Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
659
Senast: Bufera
·
Hundhälsa Holländsk Herdehund på nyss fyllda 1år, började med att jag en dag (14nov) tyckte han såg halt/rörelsestörning på morgon rastningen...
Svar
3
· Visningar
1 051
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 687
Senast: Anonymisten
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 929
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar