50-årig man gick till attack från hästryggen

Sv: 50-årig man gick till attack från hästryggen

Sjukt!! :eek: fast det kanske var något mer som hände som inte stog med i tidningen?

Tycker att det är allvarliga anklagelser du kommer med här.

En som oxå var där och såg allt

Precis och jag håller med dig här oxå :bow::D

jäkla vad vinklat och vad alla tar för givet att det som är skrivet är sant :eek:

kan inte du tänka dig att berätta din sida av saken?? Kan vara intressant att höra olika delr av saken... speciellt från en oinblandad person..:angel:

ville bara säga att jag håller med cutty, memmalotta m.f, en "kraftig blödning" behöver ofta inte vara mer än en sticka i foten:crazy:... men SJÄLVKLART ska man ju undvika att slå folk på tävlingar (och annars)...

Fruktansvärt att vuxna människor som ska föregå med gott exempel bara kan bära sig åt på ett sånt sätt:devil: Skulle inte vilja vara hans häst heller:crazy:
Håller med! Är man 50 år så borde man ju ha så mycket kontroll på sig själv att man kan strunta i påhopp från andra. Om man måste ge igen så är det ju faktiskt värdigare att dräpa dem verbalt än att bli 5 år och börja slåss. Det kanske var en öm tå som blev trampad på...Och som du sa, är inte avundsjuk på hans häst.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter (Barometern-OT) - Det känns liksom pirrigt, mest för att jag undrar hur det ska gå för mamma...
Svar
0
· Visningar
762
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama