Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hejsan sorry att man tar upp denna tråd men tyckte den var så bra, är just i detta läge. Är 19 men alltså inte så gammal som vissa här i denna tråd. En hemlig dröm som jag har haft är att vilja lära mig rida, men vet inte vart jag ska börja och hur mycket det kostar. bor i uppsala. När man tänker sig rida så får man bilden att folk börjar när dem är barn, och att det är bara konstigt att börja när man är äldre. Finns det några bra länkar som man kan kolla in, t.ex. utrustning osv, bör jag köpa någon speciell bok inom området? Hur gick ni tillväga ni som började helt med ridning (alltså inte gjort det tidigare?) Aldrig suttit på en häst eller så, inte varit nära någon häst heller tror jag, men har hört berättelser från farfar och osv riktigt sugen är man. Vad brukar priset ligga på? priset är jag rädd för. Denna tråd har verkligen fått mig att få hopp igen om att besanna min dröm att få rida!
Oj vad jag bablar ^^ 19 år kille uppsala.