4-årschampionat 2003

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare athena
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 699

athena

Trådstartare
När gick det på året? De har ju flyttat det fram o tebaks så mkt och jag minns inte hur det var då. Letar efter resultat i gamla Ridsport men det är ju omöjligt (iaf onödigt...) att bläddra igenom alla.

Sv: 4-årschampionat 2003

athena skrev:
När gick det på året? De har ju flyttat det fram o tebaks så mkt och jag minns inte hur det var då. Letar efter resultat i gamla Ridsport men det är ju omöjligt (iaf onödigt...) att bläddra igenom alla.

Svarar själv ;). Semi gick i november och finalen i december, har jag lyckats utröna på nätet.

Jag snackar hoppning förresten.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 218
Senast: Edla
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 183
Senast: Johanna1988
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 933
Senast: Lhas
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 174
Senast: kma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka