S

Sellan

vilket program hanterar .3gp ?? (förutom Adobe GoLive CS.. som spelar upp en gång sen hänger sig)
 
Sv: .3gp ???

.3gp är en videoklippsfil från mobilen och till Nokia-telefoner finns det Nokia PC Suite (finns gratis här) som används till deras telefonfiler. Förövrigt ett perfekt program till alla mobilfunktioner. Two thumbs up!
 
Sv: .3gp ???

haha.. satt å kollade igenom Adobe GoLive CS och gissa vad jag hittade! jo i GL CS kan man byta filformat till typ 8st olika =)

så nu är de i vilket format jag vill :D
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
633
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 023
Senast: Cattis_E
·
Fritid Någon som är vän med goprokamera? Filmade en längre ridtur i olika sekvenser och när jag bytte till nytt batteri så hänger sig/ fryser...
Svar
2
· Visningar
291
Senast: Gramse
·
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 403
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp