honung
Trådstartare
Som gammal bakåtsträvare med grafisk blick känner jag att 3D-konceptet på bio är grovt överskattat. Det är dyrare att producera, det är dyrare biobiljett och man måste köpa 3D-glajjer och man kan även köpa schnygga men skitdyradyra 3D-glajjer - men är det värt det, 3D alltså? Jag tycker man tappar den grafiska bilden, och 3D-effekterna är i mina ögon inte så imponerande ens. Dessutom känner jag mig vindögd när jag sitter där med dubbla glasögon på mig.
Vad tycker ni? Är det fantastiskt eller inte? Jag kommer ihåg när en doftbio kom - var det 'hairspray'? Sen kom filmer med effekter, man skulle känna muller smällar och dunder i biofåtöljen, vinddrag och ändrad temperatur i biosalongen, men det verkar bara vara 3D som överlevt än så länge. Och jag är inte imponerad. Alls.
Hissa eller dissa?
Vad tycker ni? Är det fantastiskt eller inte? Jag kommer ihåg när en doftbio kom - var det 'hairspray'? Sen kom filmer med effekter, man skulle känna muller smällar och dunder i biofåtöljen, vinddrag och ändrad temperatur i biosalongen, men det verkar bara vara 3D som överlevt än så länge. Och jag är inte imponerad. Alls.
Hissa eller dissa?