Tigertofflan
Trådstartare
Jag har korsat 30-strecket, och har insett att jag faktiskt är vuxen nu. Jag tar examen till sommaren och kommer alltså snart att ge mig ut i tjänstemannavärlden (igen), och behöver förnya garderoben lite med anledning av det. Jag inser dock nu när jag börjar kika runt lite, att jag inte har en aning om var man shoppar som vuxen. Vart brukar ni vända er? Jag behöver guidning i e-handlardjungeln. Extra tacksam för tips på affärer som har en Tall-avdelning, med kläder som passar längre kroppar.
Har ni något, tar jag också med glädje emot era bästa tips om hur man skapar bekväma, klädda outfits med plagg som går att kombinera med varandra på olika sätt. Drömmen är att ha en garderob med få plagg, men som går att sätta ihop till flera outfits. Har ni några tips, tumregler, varningar om stilbrott, eller annat?
Har ni något, tar jag också med glädje emot era bästa tips om hur man skapar bekväma, klädda outfits med plagg som går att kombinera med varandra på olika sätt. Drömmen är att ha en garderob med få plagg, men som går att sätta ihop till flera outfits. Har ni några tips, tumregler, varningar om stilbrott, eller annat?