Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Sv: 3-årstest ponny.....vad ingår/vad ska man göra
Kan någon, snälla, ge mig mer info angående den här "finalen"?
Jag har googlat men inte hittat så mycket.
Hur höga poäng måste ponnyn ha fått för att platsa där?!
(Ja, jag är oupplyst och inte med i svängarna alls... )
Hittade detta:
"Hopputmärkelse ponny skall ha i snitt 8 på galopp, hopp och temperament hopp liksom gångartsutmärkelse ponnyn i skritt, trav och galopp. Det är endast tillåtet att starta i en gren på riksfinalen även om ponnyn skulle kvala in till flera."
Om jag har fattat det rätt innebär detta alltså att jag i så fall bara är med på löshoppningen med min ponny?
Tyvärr blir det ingen final för vår del denna gång.
Men jag hoppas vi får chansen att åka nästa år
Ett STORT lycka till till er som ska dit, för visst var det några stycken från denna tråd som skulle åka? Redovisa gärna resultat och bilder här efteråt! Alltid väldigt kul att se!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.