3 årstest och utställningar..????

zazza girl

Trådstartare
finns det någon stans man kan hitta fakta om tre årstest och sånt , vet att min häst ha gjort de , men fick inga papper med vid köpet ,

skulle vara roligt att se vad hon fick för bedömning och så ....

så finns det någon sida här på internet som man kan hitta det , eller kan man beställa hennes papper från någon annan stanns ... ???

:bump::banana::bump:

Sv: 3 årstest och utställningar..????

oki.... BLUP fanns det inget på alls ....

men hittade ingen stans man kan söka på det hos ASHV, förutom en länk till BLUP....

Menar du att hästen inte fanns eller att resultatet inte fanns? Ifall du inte hittade resultatet är det nog bäst att ringa/maila ASVH så kan de hjälpa dig.

oki.. jo hästen fanns men inte resultaten ... :)
få maila dom i så fall ... :)

hitta ingen mail adress , så få ringa dom i morgon i stället... :)

Senast ändrad:

Om hästen är 3 i år har resultaten inte kommit in än,de kommer under hösten(efter den stora blup-körningen) Om du vet var hon visades kan du leta på den arrangerade föreningens hemsida efter resultat eller i resultatfilerna på asvh:s hemsida. Välj unghästbedömning, 3-årstest och alla arrangörer finns i högermarginalen. Resultat för några år tillbaka finns.

nä hon är inte tre år i år utan 11 år .. :)

kan resultaten finnas kvar på föreningens hemsida efter så lång tid, om man vet va det är för förening ... :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 664
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 189
Senast: Anna-Bella
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 411
Senast: Bison
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
2 130
Senast: Flixon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka