Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Tjatter
Vad Àr vitsen med prickiga blad i olika typer av skrivblock?? LjusgrÄ, oftast (alltid?) med vita prickar. Ska det pÄ nÄt vis underlÀtta...
IT & mobiler
Jag Àr inne i en period dÀr Àndra layout pÄ telefonen Àr jÀtteroligt sÄ nu hÄller jag pÄ med ett helt gÀng för jag kan inte bestÀmma mig...
Tjatter
Hur kan det komma sig att det Àr sÄ svÄrt att kommunicera?
Jag kan sitta lÀnge och försöka fundera pÄ hur jag ska uttrycka mig sÄ att...
HÀstnyheter Det hÀr har jag funderat pÄ, finns det nÄgot smidigt sÀtt för oss som inte Àr med i TDB?
Jag har en unghÀst som inte Àr aktuell för SvRF...
Tjatter Jag blir galen, det hÀr Àr patetiskt. NÀr jag hoppade runt med gipset tappade jag en klump fryst mat, oklart vad pÄ stortÄn. Och nu gör...
Skola & Jobb Utbildning kan definitivt avgöra en sÄn sak inom vissa yrken, kan till exempel vara avtal som sÀger att personer med en viss utbildning...
HundhÀlsa Jag har genom Ären lÄtit kastrera 3 tikar i olika Äldrar. 1 för att hon gick ner sig sÄ totalt efter löp och deppade ihop totalt, 1 för...
Ăvr. Katt Malla med nyrenoverad mun har börjat gnissla tĂ€nder? NĂ„n som har nĂ„n aning om vad det kan vara? Bara 1 v sen hon fick UA pĂ„ Ă„terbesöket...
AnlÀggning Tack för att du klargör! LÀste artikeln innan den lÄstes och artikeln Àr ju definitivt inte skriven av hÀstmÀnniska. Sen reagerade jag...
HÀstvÄrd Litet tips frÄn en som tyvÀrr haft flera stora vÀtskande sÄr pÄ hÀstar.
Jag upptÀckte att blöjor Àr suverÀna bandage. De suger upp...