• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare Maoam
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 61
  • Visningar Visningar 18 054
Vad hände med den förra? För visst hade du ett nätt brunt sto från Växjö-trakten?

Stämmer! En helt fantastisk häst, men vi hade en hel del otur med skador. Luften gick lite ur mig och hon var ganska tuff att sätta igång pga all sin energi. Så när vi skulle sätta igång igen för tredje gången på ett år kändes det inte roligt längre. Men min tränare har alltid gillat henne, så nu provar hon livet som verksamhetshäst, och verkar älska det, så dom har bett att få köpa henne. Fördelen är att hon kommer få stå kvar i samma stall och att jag har henne bara några hundra meter hemifrån.

Först och främst ska ju både hästen och jag hålla oss friska, det är ju något som man inte ska ta för givet..I övrigt är målet för i år att rida Intermediere II och 1B, jag startade en Int.A i höstas och känner mig redo att ta ett kliv till ☺️

Liknande trådar

Dressyr Årets sista dag är här, utvärdering av 2024 pågår https://www.bukefalos.se/threads/hur-gick-det-med-era-planer-och-mal-for-2024.1532458/... 2
Svar
33
· Visningar
2 131
Senast: warg
·
Kropp & Själ Jag har under massor av år drömt mycket. Så mycket att det påverkar min sömn och att jag ofta vaknar helt utmattad. Detta sitter i under... 2
Svar
32
· Visningar
1 439
Hemmet Jag har börjat fundera på att byta ut våtrumsmattan på väggar och golv i vårt pyttelilla badrum (1,6 x 2,1 meter "stort"). Inget annat...
Svar
18
· Visningar
655
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 830
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka