Jag har precis anmält mig till VÅRRUSET!
/MVH Aldrig deltagit i ett lopp i hela mitt liv
Är med varje år. Vi får ha Buke-t-shirts!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har precis anmält mig till VÅRRUSET!
/MVH Aldrig deltagit i ett lopp i hela mitt liv
Är med varje år. Vi får ha Buke-t-shirts!
+1,3 kg Det är mer än när jag började..
Jag tänker att det bara gäller att härda ut och att suget försvinner efter ett par dagar. Och att se till att äta ordentligt, så jag inte går hungrig för det är då jag blir sugen.Någon som har tips mot sockerberoende? Jag får på riktigt abstinens.. Dåligt humör, huvudvärk, illamående. Än har det inte slagit till, men jag vet att det kommer komma inom 48h.
Någon som har tips mot sockerberoende? Jag får på riktigt abstinens.. Dåligt humör, huvudvärk, illamående. Än har det inte slagit till, men jag vet att det kommer komma inom 48h.
Citronvatten tar bort sötsug, men det kommer bli två tuffa veckor. Kämpa!Någon som har tips mot sockerberoende? Jag får på riktigt abstinens.. Dåligt humör, huvudvärk, illamående. Än har det inte slagit till, men jag vet att det kommer komma inom 48h.
Vad bra av dig att stå emot sötsuget!Blev medlem på gymmet!
Kom hem och så kommer sockersuget som ett brev på posten. Jag får fysisk värk i kroppen när jag har abstinens! Men tog en naturdiet, drack en liter vatten och åt tre kokta ägg. Nu har det börjat lägga sig lite igen.
Har även tagit "före-bilder".. Det var inte så kul. Men jag ser inte så fet ut som jag känner mig iaf! Sist jag började träna ordentligt hade jag 10kg mer vikt än idag, så känns som att man börjar lite i nerförsbacke nu.
Tillägg: Mätte midjemåttet också. 90 cm. När jag tränade vägde jag 1-2 kilo mindre än jag gör nu, men hade ett mått på 82. "Muskler väger mer än fett".