2 st so far !!

MissFideli

Trådstartare
Den första föddes inne i en garderob runt 14.30 och den andra såg dagens ljus (baklänges) i min säng 14.52. Den första är blå eller lila eller kanske choklad och den andra är svartvit. Kön har jag inte sett än.
Hoppas på iaf 1 till, men det visar sig. Håller er uppdaterade !!

Lycklig mormor :bump: :love: :bump: :love:

HURRA !

Grattis, GRATTIS !

Vad underbart att det gick vägen denna gång !

Pussa och krama Yoga. :banana: :banana: :bump: :bump:

1 till !!

En vitfläck, ser inte färg än, men med alldeles för lite vitt för att bli mer än sällskap.
Nu har jag fått mina 3 som jag ville ha, kommer det fler är det bonusar !!

Nu när dom första är torra, ser jag att den förstfödda är lila, den andra är blåvit och jag tror båda är tjejer :love:. Den sista har jag inte tittat så mycket på.
Ett jäkla liv är det :eek: :rofl:

Ahh - det kommer jag nog att göra ! Fast inte riktigt just idag !

Så, det är tre stycken ? En lila, en vitfläck och en ?

Du skrev i ett annat inlägg att en var så LITE vit att den bara skulle bli sällskap - kan du utveckla det räknas det inte som en godkänd vitfläck om det är för lite vitt eller ?

Du är så välkommen !! :bow: :bump:
Nej, man vill ha... är det minst 1/3 eller minst 1/2 vitt... nått sånt. Får se när den blir större, den kanske håller måttet.
Men spelar ingen roll, den är lika söt och lika mycket Britt för det.

Den lila är det ett jäkla liv på ! Hon skriker såfort hon tappar tutten :love:

Ja, tydligen *suckar*

Det är lite läskigt kom jag på, jag skrev i förra tråden om att jag ville ha en lila att behålla och en vitfläck. Och dom 2 första var just en lila och en vitfläck !!?? :eek: :banana:
Undrar om man ska tro på han däruppe i alla fall... :confused: :smirk:

Kanske det kanske !

Hur har det gått med kameran, blev det några bilder ?

jag tror att det kommer en till. Trots allt ! En choklad/vit flicka som jag vill köpa ! :love:

Jasså :rofl:
Ha inte tagit så mycket bilder än, tänkte ta fler imorgon. Har digitalkamera, men mamma som kom med den igår glömde sladden hemma så bilderna kommer kanske upp imorgon eller i helgen. Den sista är jättesöt (alla är ju såklart jättesöta), den har färgat huvud utom morrhårskuddarna som är vita. Den ser ut att snutta med världens flin :love: :love:

Åh vad kul det här var, du måste komma hit och titta på mina små pluttnosar :idea:

VAAAAAAAAAAAAAAAAA :eek: :eek: :eek:
Jag missade det ,har ju jobbat!!!!!!!!!! :(

O jag som ville vara först med att gratta!!! :D :angel:

Massa grattis iaf...
pussa dem från mig!!!!! :love: :love: :love:

Så är det, du kunde ju tagit semester :devil:

Fast det blev ingen helblå :(

Dom är så söta så jag skulle kunna äta upp dom ! Speciellt den blåvita som kom som andra bebis ut, den är docksöt redan !!

Tror att det är en c och en a 03 som är honor och en blåvit med för lite vitt som är en hane.

Vad 17 ska dom heta nu då :confused:

Liknande trådar

Relationer Som några av er säkert vet så har jag inte haft den bästa erfarenheten av killar. Nu har jag dock träffat två stycken och mitt huvud är...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 982
Senast: melen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka