2 st so far !!

Kommer bilder såfort kameran går att koppla till datorn. Antagligen imorgon om det funkar med min dator, annars dröjer det nog till i helgen. Du ska se vilka pluttisar det är !! :love: :love:

Håller alla tummar för dig med !! Blir Sammis tuttar någe större? Hanen verkar vara riktigt vacker, älskar sådär mörka maskade, alltså som har sådär mörk päls överlag.

Jodå, dom verkar växa! Eller så inbillar jag mig! :D
Nej, men nu är dom definitivt större än vanligt, så det är nog "på riktigt". :)

Att han är så mörk beror mest på att han han har så kort päls än så länge, han har mkt engelska linjer och de sätter päls sent.
Men det är bra med en välutmaskad hanne, för Sammi är ju något svag i sin utmaskning än så länge.

Stort grattis :bump:! Vet du, jag har ingen katt eller så utan kommer in här då och då i princip endast för att läsa hur det går med dina bebisplaner :o... Det var så tråkigt att det inte gick vägen förra gången så jag höll verkligen tummarna nu :)!

Du...du måste ju känna Sussie...som har gerbiler,o skogisar,..eller hade.Hon bodde i Örbyhus men har nu flyttat till Tierp...
Hon ställde ut min Sparvfen en gång i Uppsala som RÅTTA!!!!!!! :eek: :(,han är alltså en siames :smirk:
Han fick ett deltagardiplom av Svenska Gerbilföreningen om att han hade varit med i deras utställning.
Ett stort orangefärgat A4:a som sitter på min vägg.

Du var inte där då? det var bara för ca:2 år sedan ......på en husdjursutställning i Gränby Ishall.

Åh vad rörd jag blev nu :o :bow:
Tack så jättemycket !

Jodå, allt gick mer än vägen denna gång. Så bra att jag får sova utan bäddmadrass i sängen några dagar, för den består numera av vatten, blod och äckel :p. Var hon tvungen att föda i min säng :confused: :smirk:

Oh, grattis! :banana:
Tänk om Svante också kunde få lite ungar 8(a, förutom att han är just en han då, kastrerad och huskatt till på köpet...)

Äh, testa ! Jag tänkte betäcka min fd häst (vbl. travarvalack) med Midt-West Ibi-Light 853 innan han exporterades till Danmark. Fast jag hann inte :cry: :angel:

Man kanske skulle testa då... Tror det skulle bli jättetufft med ragdoll-korsning :D

Hur stora brukar kullarna vara hos britter?
Jag hoppas på fyra eller fem ungar. Det är en ganska normalstor kul för ragdoll. Sammis kull var på fem ungar, och Chivas var sex. Bägges mammor var förstagångsföderskor.

Men tre vore helt ok det också. :)

Snittet ligger väl på 3-4 st. Yoga själv kom ju ur en kull på 6, vilket är mycket. Och eftersom hon bara fick 1 förra gången, var jag lite orolig. Sålänge dom är fler än 1 så är det väl okej, även om det blir mer nöje ju fler dom är.

Jag tror att jag känner igen mig i dig till viss del, jag hoppas föda upp hundar så småningom och jag känner igen mig i t.ex. ditt propagerande för raskatter (jag är PRECIS likadan när det gäller hundar), din omsorg om dina djur osv :).

Just nu föder jag bara upp gerbiler och saker har verkligen gått åt skogen; hela kullar har blivit uppätna, min favoritgerbil har dött, några gerbiler har varit sjuka osv. Jag vet med andra ord hur motgång känns... Jag är jätteglad för din skull nu, superhärligt att du äntligen har tre små kattungar att glädjas åt :)!

Ja, men visst känner jag Sussie! Hon har slutat med gerbiler nu men jag träffade henne senast i augusti :).

*haha* Nej, jag var tyvärr inte med då (det måste ha varit sevärt ):D!

Liknande trådar

Relationer Som några av er säkert vet så har jag inte haft den bästa erfarenheten av killar. Nu har jag dock träffat två stycken och mitt huvud är...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 982
Senast: melen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka