Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Max 3000 skulle jag säga.Hälsoundersökning u.a , inte tävlad och ingen problemhund alls. Vad är rimligt? Säljes som sällskapshund och vad man själv vill göra med honom.
Vad väntar du dig? Fullt valp-pris?Det lät lite
Hälsoundersökning u.a , inte tävlad och ingen problemhund alls. Vad är rimligt? Säljes som sällskapshund och vad man själv vill göra med honom.
9000 skulle jag personligen inte betala för en sån hund om det inte var så att hunden visar enorm potential inom ett område jag är intresserad av. Nu är ju alla fria att betala hur mycket dem vill för något, men 9000 tycker jag är alldeles för mycket för den hunden. Visar den färdighet inom agility och det är det din kompis vill hålla på med så kan den väl möjligen vara värd 5000 i mina ögon. Men som sagt, jag personligen tycker att 9000 är ett överpris med råge.Absolut, vardagslydnad och lite agility. Det är en vän som ska köpa och han ligger ute för 9000, därför undrade jag om det var rimligt. Han är ifrån en kennel.
Tack för era inlägg. En valp ligger på 12000 såg jag. Ska föra vidare era åsikter. Han är varken ögonlyst eller patellaundersökt.
Den hunden har jag kollat på åt min moster, men jag tyckte det var för mycket pengar för en omeriterad hund utan MH/BPH och som inte är mer hälsoundersökt.
Är det den i Kalix? Ja, min kompis funderar.