Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sadeln ser jättefin ut! Hoppas verkligen det går bra med Sakuras knä.Glömde denna bilden såklart...
![]()
Ligger den liiiite i bakåt lut tro? Jag har ärligt nog svårt och se, men isåfall ska jag bredda den lite i fram tänkte jag så faller den ner rätt igen. Det roliga är att jag tyckte det kändes som den inte var tajt framtill så därför är jag lite tveksam. Vet inte om det kan vara vinkeln på bilden heller.
Fick tag i en veterinär äntligen nu på kvällningen, ringt och skickat sms till alla möjliga men vissa har haft sina telefoner av men äntligen hörde två av sig, en kunde inte och den andra kommer imorgon kl 15, dock kan han bara vaccinera och kolla Sakuras knä då så tänderna får vi ta vid annat tillfälle sa han. Huvudsaken är att vaccineringen blir av imorgon, sista dagen för det samt att jag får knät undersökt.
Jag är väldigt orolig nu faktiskt, eftersom hon inte är helt ren ännu samt att knät är dubbelt så stort fortfarande men svullnaden är typ borta, det är mer hårt liksom :S suckSå orolig för att vi skall behöva åka in för röntgen och allt
![]()
Men vilka härliga jätterumpor hästarna harIdag tog vi en långtur till sjön
Varnar för bildbomb
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Åh @KrullTroll sådana bildbomber behöver man inte varna för!Ser superhärligt ut!
Kaprifols svullnad är borta sen ett par dagar tillbaka men eftersom vi åker bort nästa vecka, och är på Island i åtta dagar så tänker jag inte sätta igång henne innan dess, utan hon får fortsätta vila tills vi är tillbaka så sätter jag igång henne lite försiktigt sen och så får vi se hur det går.
Lite "hjärngympa" kan man ju dock ha, idag har vi miljötränat lite och eftersom Kaprifol gör precis allt för lite godis (slicksten och lite pellets idag) så är det oftast inga problem så länge hon får fundera en sekund. Idag gick vi på en presenning för första gången =)
![]()
Idag tog vi en långtur till sjön
Varnar för bildbomb
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gud vilken härlig dag ni ser ut att ha haft, underbart! Vill också kunna rida ner och bada med hästarna. Det om något är ju så underbart!
@Lovise Vad skönt att svullnaden gått ner och försvunnit.
Duktig tjej med presenningen![]()