1,5 år gammal LUSERN Hackad Strå ???

J

Jozzi

Hej på er!

En fundering. Har 1,5 år LUSERN Hackad Strå som har varit förvarad i en plast låda med lock på. Det luktar inte knepigt lr så.

Kan man ge sin häst detta? Eller har den helt tappat all protein osv?

Eller tycker ni att jag ska jag köpa nytt?

MVH
Jozzi

Sv: 1,5 år gammal LUSERN Hackad Strå ???

Hej på er!

En fundering. Har 1,5 år LUSERN Hackad Strå som har varit förvarad i en plast låda med lock på. Det luktar inte knepigt lr så.

Kan man ge sin häst detta? Eller har den helt tappat all protein osv?

Eller tycker ni att jag ska jag köpa nytt?

MVH
Jozzi

Om den är ok hygieniskt och har förvarats på ett bra sätt skulle iaf jag fodrat med den. Varken smrp eller MJ har försvunnit, möjligen en del vitaminer men det går ju att ge genom andra tillskott.

Liknande trådar

Foder & Strö Har en 28 åring här som nu har börjat tappa vikt, och jag är väldigt villrådig vilket foder jag ska köpa. Upptäckte det för bara någon...
2
Svar
23
· Visningar
2 095
Senast: Soffan74
·
Foder & Strö Hej! Jag har ett 26 år gammalt varmblodstravarsto. Hästen har fri tillgång på hö med MJ/kg foder på 7,7 och smrp/kg foder på 25. Jag...
Svar
18
· Visningar
2 005
Senast: Masse
·
S
Hästvård Hej! Min häst har igår rymt från hagen och trasslat in sig rejält i trådarna, med bakbenen. Han ser ganska hemsk ut, men det är allt...
Svar
6
· Visningar
3 301
Senast: Angelique
·
J
Foder & Strö Hej! Jag skulle behöva lite foderråd. Min häst är 18 år, halvblod/travare, 178 cm i mankhöjd. Han rids 5-6 dagar i veckan ca 50-60 min...
2
Svar
20
· Visningar
13 103
Senast: Leroy Udsen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Guldfasanerna