Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Efter alla snyggingar i tråden här ska jag presentera Kartongen ,även kallad Monstret. Hon är tre äpplen hög,lika lång och bred. Delar gärna ut små tjuvnyp och har som sport att rymma ur hagen.
Men framför vagn sker en förvandling till en travtalang av rang .
Oj ,nej de kotorna såg ju inte kul ut. Det är fantastiskt vad de kan rätta till sig trots allt. Nu ser han ju jättefin ut!
Kompisar till oss har en fölunge som ser ut så där nu, men även den har fått goda prognoser av vet.
Idag har jag och sambon varit ute med ettåringen på trafikerad väg för första gången (ett måste här). Han var jätteduktig! Min sambo ledde och jag körde, och Kimberlite skötte sig hur bra som helst, stolt matte!
Han har vilat juli och en bit in i augusti, men nu ska jag börja köra honom kontinuerligt.
Hur går det med era 09-or?
Har bara en tråkig täckes-provningsbild att bjuda på:
Ar detta de filmer som ska visas pa auktionen?
Tror personligen att ni skulle vinna mkt pa battre ljus och mer tryck i hastarna.
Hade blivit mycket misstanksam mot att dar inte finns nagra vyer rakt framifran / bakifran. Ett typiskt tecken pa att dar finns ngt att dolja. (Obs, sager inte att det finns skal att tro sa men det far varningsklockor att ringa.)
Tyvärr ösregnade det den enda dagen vi båda var hemma så att vi kunde filma lite, det är därför vi har filmat i ridhuset.
Där är det svårt både med ljus och tryck.
Att de inte är filmade framifrån och bakifrån beror nog mest på tidsbristen.
Om vi hinner, och vädret tillåter, så kommer vi att filma i en hage någon av de närmsta dagarna och byta ut filmerna.
Jag ska uppdatera med några bilder jag också snart, vi håller på och flyttar, och tänkte ta lite nya kort när vi kommit in med allt (och alla) på gården
Hästnyheter Kruxet är att stammen procentuellt ökat så mycket, från ett fåtal djur för några decennier sedan till nu närmare femhundra individer och...
Hästhantering Han går just nu i egen hage med lite gräs att plocka ifrån, svårt nu när det är fruset dock. Tanken var att han skulle gå med de andra...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.