Nu är det misstänkt kvarka på 13 hästar mindre än 3km (fågelvägen) från mitt inackorderingsstall![]()
Var ligger det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är det misstänkt kvarka på 13 hästar mindre än 3km (fågelvägen) från mitt inackorderingsstall![]()
Var ligger det?
Eller, några hästar i en grupp på 13 hästar som kommit från Danmark i ett stall på 20 hästar.
Everöd utanför Tomelilla. Mitt stall ligger utanför Hedeberga.
Ok det är ju inte jättenära Blentarp iallafall i skånemil
I fälttävlansmil däremot!!![]()
Ok det är ju inte jättenära Blentarp iallafall i skånemil
Alltså är det fler som har samma problem som jag? Att man är typ funktionsnedsatt när man ska göra grejer när man rider.
Idag red jag jättefina slutor i vänster galopp, går över till höger och det var fruktansvärt. Mitt höger ben är typ 1 m från hästen så självklart är hästen helt rak. Hon har ju liksom inget att runda sig runt. Tänker "jag måste lägga till höger skänkeln" men INGENTING händer med benet. Det är som om det är amputerat.
I trav går det hur bra som helst men i galopp..... känns som om hjärnan är helt efterbliven.
Hoppas Paulinda kan hjälpa mig imorgon
Men det positiva är att jag rider diagonalslutor i galopp, eller ja försöker iallafall.
@Marvin ÄNTLIGEN! Hurra!
Nu är min häst på färjan från Puttgarden. Den blir kvar i Blentarp i natt och kommer upp i morgon (eller söndag, suck.). Var det nån kvarka i Blentarp eller??
![]()