Film har jag inte visat, ingen av mina filmklipp på henne har så många visningar.
Nytt besked idag, fredag eller lördag! Jag önskar fredag, då jag jobbar hela dagen på lördag (såklart).
Idag var jag ute på tur med Chatsi, hon är så fin och så rolig att rida nu! Men hon är arg om jag rör henne, undrar om det är pga kommande fällning. Så fort jag klättrat upp (och inte rör henne längre) så är hon pigg och glad. Hon har tydligen varit jättefin i tömkörningen nu, och hon behöver tömköras regelbundet för att hålla ryggen fin.
Ute och galopperade på grusväg med packad snö, gjorde fina byten till höger (som vanligt) och sen bytte hon flera gånger till vänster utan att jag bad om henne (men jag tänkte alla gångerna att jag skulle försöka byta). Sen gjorde hon ett byte på hjälpen till vänster utan att falla i sidled alls. Jag är inte säker på att det var rent, men det var nog bästa försöket åt det hållet hittills, så det finns kanske hopp!
På tal om hopp så är jag så otroligt hoppsugen, så jag tar med henne på inomhusterrängträning på tisdag, längtar!
Men jag förstår inte varför det måste vara snö så fort jag vill ut och åka. Tar mig inte upp för backen ut från deras gård med släpet då (knappt ens med bilen ensam). Och nu har skogsmaskinerna kört sönder bakvägen ut, meh!
Sa de vilket år Rut skulle komma?