Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Jag blir snart tokig....
Hur ska man kunna räkna pá vad gräset inneháller i form av näring?
Jag vet att om det inte växer pá vintern sá...
Foder & Strö
Jag har på flera ställen hört att äldre hästar inte kan tillgodogöra sig sitt hö lika bra som yngre.
Jag har en nu 21-årig häst, i fint...
Foder & Strö
Efter att ha läst inlägg om avvikande analyssvar börjar man ju undra över hur korrekta är analyserna? Ni som gjort och följt "korrekta"...
Foder & Strö
I år behöver han en skopa (ca i dl) mineraler i tillskott efter beräkningar, men det salt jag har har han en enastående förmåga att "äta...
Foder & Strö
Min häst är periodvis så lös i magen. Just nu rinner det och det svider på stackarn. Han står mycket pga skada. Liten hage men skrittas...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.