Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
vad är normala och acceptala analys värden av hö, hösilage/ensilage?
Vad är viktigast i värdena och var skickar man in proverna?
Om man...
Foder & Strö
hej!
har en nordsvensk 1åring som jag har ägt i ungefär 1vecka som är smal inte riktigt äkligt mager men man ser 3 revben. och så tycker...
Foder & Strö
Det skulle vara jätteintressant om vi kunde på något sätt "sammaställa" allas grovfoderanalyser för denna säsong. Vi i stallet har fått...
Foder & Strö
gick in på freefarms hemsida och skulle göra en foderstats beräkning,jag fattade inte halv 7! jo, att kvoten enligt näringsbehovet skall...
Foder & Strö
Har ni fri tillgång på mineraler under betet?
Hur mycket äter då era hästar och vad är normalt?
Vi ställde ut en slickbalja mineraler 10...
Foder & Strö
Hej,undrar lite om kalk,jag ger mina hästar det då dom fortfarande växer (har en shettis på 2år och ett hbl på 1 år) men undrar hur mkt...
Hästnyheter En annan ÖD där hon tävlat helgen innan ringde upp tävlingsplatsens ÖD och talade om att hon överskridit antal starter tolkade jag det som.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.