Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Jag har en tjej som har sommarexem som är minst sakt besvärliga och jag tror att det till största delen har med hennes mage /tarmar att...
Foder & Strö
Har sett reklam om någon slags slicksten (inte saltsten) som ser ut som svart is eller hur man ska säga, i en stor svart behållare. Den...
Foder & Strö
Vissa av mina höbalar luktar ungefär som champinjon - dock ingen unken lukt eller jordlukt, lukten sitter i ytan av balen. När man drar...
Foder & Strö
Vi har gett vår lilla B-ponny en havre som ser ut som riktig guldhavre, den innehåller mycket fett och är jättebra. Den är ganska dyr så...
Foder & Strö
.hjälp vad ska jag göra? har i lördags börjat med nytt hö och hästen reagerarade med att få fång, hade inge kvar av det andra höet,slut...
Foder & Strö
Jag vet att jag har läst flera gånger angående detta, men ändå så minns jag inte hur det är. Jag har sökt i gamla trådar, men jag hittar...
Foder & Strö
Är det någon som vet hur länge en plastad hösilagebal håller? Har försökt att leta info om det, men hittar bara info om hållbarheten på...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.