Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
En vän har en häst, 8 år, 172 cm i mankhöjd, 75% fullblod och 25% halvblod. Runt 650 kg? Valack i mycket lätt träning. Just nu rids han...
Foder & Strö
Jag ska byta stallplats på min ponny om ett tag och kommer därför få byta grovfoder. Hade tänkt försöka ta med mig lite av det hö han nu...
Foder & Strö
har alla här gjort en analys på sitt hö? måste man göra det? vad kostar det att göra det samt hur länge gäller den analysen??..antar att...
Foder & Strö
Har ny foderstat på gång och behöver därmed använda Miner Röd, men blir inte klok på en sak. Jag kommer att ge i pelleterad form vilket...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.