Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
När ger man B-vitamin i injektion? Är det vid särskilda sjukdomar eller symptom eller ska det motsvara B-vitamin som man tillför hästen...
Foder & Strö
Vi har ingen höanalys på det hö vi nu köper och bonden har inte det heller. Man vill ju veta vad det innehåller och vill ju då ha analys...
Foder & Strö
Igår när jag vattnade hästarna i hagen upptäckte jag att min lillskit hade ett lite speciellt sätt å dricka på... Det rinner nämligen ut...
Foder & Strö
är det nån som har ett bra tips på hur man håller vattnet frostfritt utan el....???står i kallstall och på morgonen är det bottenfruset...
Foder & Strö
Funderar på att göra en analys av hösilaget. Vi får det från en bonde i närheten i stora rund balar. Men jag har märkt att hösilaget är...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.