Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
\"Naturliga mineraler\"
Någon som har erfarenhet av de s.k. naturliga mineralerna som blivit så populära? Efter ha granskat flera olika...
Foder & Strö
Hejsan!
Jag har en häst som ska flytta till ett annat stall där de har ensilage, det är analyserat och dessa värdena har jag fått av de...
Foder & Strö
Var och handlade foder härom dagen på min lokala Lantmännenbutik och då hände det givetvis igen - råkade köpa en säck lusernpellets där...
Foder & Strö
finns det bara guldhavre på granngården eller finns det någon annan havre ,isåna fall,,är värderna mycket sämmre..och hur mycket kostar...
Foder & Strö
Har börjat ge soja till pollan.
Men så i går upptäckte jag att hon först var lite svullen i köttlarna bakom kindbenet. Sen hade hon fått...
Hästnyheter En annan ÖD där hon tävlat helgen innan ringde upp tävlingsplatsens ÖD och talade om att hon överskridit antal starter tolkade jag det som.
Hundavel & Ras Min pudel är definitivt inte passande till avel i alla fall, vilket de också sa rakt ut på BPH:et när hon var ung, när hon fick bryta...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.