Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Mest intresserad av att få veta vad Griffin, Wintec, Lemetex & Hubertus passar på för ryggar..? men även andra märken kan vara...
Svar
13
· Visningar
3 020
Senast: sanwan
·
M
Utrustning FINNS det någonstans?? Jag menar alltså riktiga elastiska lindor och inte i fleece eller nått annat tjafs. Jag har letat och letat men...
Svar
13
· Visningar
1 258
Senast: suisyola
·
J
Utrustning Tänker vara lite mer precis i denna tråden. Ska köpa hoppsadel när pengar finns och undrar vad NI har för hoppsadlar? Har tittat...
Svar
5
· Visningar
1 018
Senast: Rhapsodie
·
Utrustning att ha under lindorna vid ridning. Var är bäst av Sånna i "filt" och sånna i bomull? Alltså skyddar bäst, stödjer bäst o.sv
Svar
4
· Visningar
808
Senast: suisyola
·
Utrustning Jag ska inom en snar framtid köpa ett regntäcke till pållen.. tips på märken?? Såklart ska det vara av bra kvalitet. Sedan måste jag...
Svar
9
· Visningar
1 091
Senast: piggis_83
·
O
Utrustning ahhh har kommit in i en rutiga ridbyxor period. letar gärner efter de perfekta.. har ni några tips på sådana som helst är...
2
Svar
22
· Visningar
1 533
Senast: breccia
·
T
Utrustning Var kan jg hitta tabaccofärgade gummityglar på nätet? Helst med vitt gummi, men jag överlever utan. Jättetacksam för svar!! :bow:
Svar
1
· Visningar
540
Senast: Peluso
·
Utrustning Jag börjar övningsköra innan månadsskiftet och har som mål att ha körkortet innan maj är slut, det beror ju lite på kötider och sånt för...
2
Svar
21
· Visningar
1 897
Senast: lil-sis
·
R
Utrustning Ni som har ridväst, vad har ni för märke? Jag ska köpa, prövade idag på Hööks men FY så flrskräckligt stela och obekväma de var. Vet...
Svar
5
· Visningar
1 141
Senast: _Peplis_
·
P
Utrustning Den "bruna" är den brun eller havanna? Eller annan färg?
Svar
4
· Visningar
871
Senast: Peluso
·
Utrustning Mina gamla cavallo har definitivt sett sina bästa dagar, tyvärr :( De är slitna, illa åtgågna, men de är fortfarande mina älskade...
Svar
2
· Visningar
871
Senast: Zewz
·
Utrustning Hejpa! Ny här och slänger in en förvirrad fråga; köpte en "alfa-gel" pad och undrar nu om man lägger den mellan sadel och vojlock, under...
Svar
7
· Visningar
2 041
Senast: breccia
·
Utrustning sprund på kavajen (tävlar mest hopp) ? Ska man ha grå eller marin/mörkblå ? ser det heltokigt ut med svart IRH hjälm till ?
Svar
11
· Visningar
923
Senast: _Peplis_
·
P
Utrustning Finns det? Isf vart å märke?
2
Svar
22
· Visningar
1 677
Senast: GoddessOfLove
·
O
Utrustning vill säga till er att kolla alltid tvättlappen på ridbyxorna innan ni tvättar dom! gjorde själv inte det nyss och tvättade ett par...
Svar
10
· Visningar
2 820
Senast: Amia
·
Utrustning va tycker ni om den .. för- nack delar?
Svar
5
· Visningar
1 225
Senast: Pisan
·
S
Utrustning Nån som vet skilnaden/ forskjellen? Pro dressage ser litt mer "banan" ut, men det kan jo bare være bildet jeg har...
Svar
2
· Visningar
754
Senast: emci
·
B
Utrustning alla ni som har läst mina trådar vet ju redan att jag har lite "sadelproblem" till min snygga svankryggiga herre... och då jag idag...
Svar
10
· Visningar
1 005
Senast: trassel
·
Utrustning Vi har ett Vallerydsläp från mitten av 90-talet. I våras kvaddade vi den i en olycka och nu pågår arbetet med att reparera den. Tyvärr...
Svar
2
· Visningar
846
Senast: jojjo_blondin
·
E
Utrustning hjälmen från charles owen. någon här som har den?? nöjd i sånna fall?? bra ventilation? köpte en idag, för ja åkte me huvet i backen...
Svar
6
· Visningar
839
Senast: MissDiamond
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur