Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning ...är det nån som har gjort det någon gång? Vad kan det kosta i fraktavgifter? Har kikat på ett par Proffessional's Choice skydd och dom...
2
Svar
21
· Visningar
1 812
Senast: Immer
·
Utrustning Min pålle får skav på nosryggen av grimman. Det spelar ingen roll vad för typ av grimma han har på sig eller om jag sätter på honom...
Svar
10
· Visningar
1 055
Senast: Horsen
·
Utrustning Här kommer bilder på min nya freeformsadel....tyvärr så kunde jag bara fota två bilder, sen la kameran av. Tyvärr råkar även jag vara...
Svar
16
· Visningar
1 118
Senast: Cilva
·
M
Utrustning Vad har ni för erfarenheter och rekomendationer. Just nu har de en lånan syntet till Pållen, men den ska lämnas tillbaka. Sen har de en...
Svar
12
· Visningar
1 010
Senast: Cilva
·
Utrustning Har fått en massa hår på dyra fleecetäcket, efter att ha lagt det under ett annat hårigt täcke. Men hur 17 får man bort håren? Har...
Svar
13
· Visningar
1 162
Senast: Pettsson
·
V
Utrustning Får nästan alltid ridsår efter lektionerna, även av de hästar som är mjuka att sitta på. Någon som har tips på underkläder, för att...
Svar
2
· Visningar
1 341
Senast: Violate
·
Utrustning Angående storlekar i jackor från h**ks, jag har L i vanliga fall men de har ju nummer istället (4, 5, 6 7...) Vad ska man betsälla...
Svar
3
· Visningar
637
Senast: fiaskurken
·
Utrustning Hur länge kan jag räkna med att de håller om man rider en timme var dag i blandat tempo på grus- och asfaltvägar med en normal 650 kg...
Svar
4
· Visningar
806
Senast: Moniq
·
Utrustning Funderar på prova att ha boots på bakbenen för att se om det kan öka bakbensaktiviteten på lilla pållan... :) Är det nån som har...
Svar
5
· Visningar
1 050
Senast: pinky
·
Utrustning Jag håller på att fixa till nya boxar. Det kommer att se ut ungefär såhär: http://photos.yahoo.com/marinastable Jag snackade boxdörrar...
Svar
14
· Visningar
2 650
Senast: Favina
·
S
Utrustning Den ligner veldig på County, og Rikke Schulltz som har skrevet "forstå din islandske hest" har vært med på å utvikle både County...
Svar
2
· Visningar
710
Senast: superbusan
·
Utrustning Har köpt paddar, svarta i 100% bomull. Dom är mjuka med lodräta "fördjupningar" eller "streck", i dom här "strecken" kan man vika...
Svar
2
· Visningar
719
Senast: trassel
·
H
Utrustning Vad tycker Ni om BackOnTracks paddar? :eek:
Svar
9
· Visningar
900
Senast: Huntress
·
Utrustning när jag använder en gummisnodd på en häst (vilket inte händer så ofta) så spänner jag den såpass hårt att det blir ett tryck på nacken...
Svar
16
· Visningar
1 337
Senast: Amaterasu
·
Svar
6
· Visningar
866
Senast: Centaur
·
Utrustning med en sadel som passar till 100%, och ett vitt schabrak under, hur ska avtrycken under schabraket från sadeln se ut då? :p
Svar
5
· Visningar
969
Senast: sleepy
·
Utrustning Vad tycker ni om denna sadel? Finns det ngn som här en sådan? Hur är den att rida i? Ligger den så bra på hästen som den skall göra enl...
Svar
2
· Visningar
954
B
Utrustning Ska nu köpa dressyrsadel och söker så in i norden och har en häst som är himla svår att hitta sadlar åt *suck* Alltså, jag ska köpa en...
Svar
3
· Visningar
653
Senast: Bella_Bus
·
Utrustning Ar det nagon ide att olja billiga trans? For de ar val egentligen inte gjorda av lader, utan av nagot syntetiskt lader??? :confused...
2
Svar
24
· Visningar
3 127
Senast: Athina
·
S
Utrustning En fråga bara, hur ofta smörjer ni hästens lädergrejer? Jag brukar smörja då och då. Gjorde det igår då det skulle vara roligt att putsa...
2
Svar
29
· Visningar
1 594
Senast: fuji
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar