Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

S
Övr. Katt Min lilla kisse har tagit en orm.Visserligen en liten rackare .Men den hade sick sack på ryggen.Vet inte om det var en huggorms unge.Hon...
Svar
12
· Visningar
905
Senast: Björk
·
Övr. Katt Lilltjejen, vet inte vad hon väntar :devil: Det ska bli skönt, samtidigt som det är lite veligt eftersom hon gav en så bra kull. Men...
Svar
14
· Visningar
957
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Fick dessa underbara bilder av palle och även tillåtelse att lägga upp dom här. Det är alltså Scottish Straight den första, en hona. Den...
Svar
4
· Visningar
858
Senast: palle
·
Övr. Katt Efter lite problem i morse gick allt bra. Damen i fråga har ett 6:e sinne och sprang och gömde sig när vi skulle åka, men efter lite...
Svar
1
· Visningar
627
Senast: anna_panna
·
Övr. Katt Ett rackarns svårt ett. Mina katters mamma har nu idag påbörjat en födsel till. Bondkatter. (Jag har förr skrivit en tråd här om hur...
2
Svar
21
· Visningar
1 632
Senast: bananabambi
·
Övr. Katt Här kommer en charmig historia om varför Gud skapade katten. Jag har inte orkat översätta den, men om någon tycker det är jobbigt att...
Svar
4
· Visningar
1 052
Senast: elsa_carlsson
·
K
Övr. Katt Vi har upptäckt en kull vildkatter som bor på en vind i en öde ladugård här i byn. Att de är herrelösa råder det inga tvivel om. Ungarna...
Svar
13
· Visningar
3 943
Senast: Heulwen
·
B
Övr. Katt min fina manx fick bebisar för ungefär 2.5veckor sedan. i kullen finns en kisse som var sen med att öppna ögonen (dom är dock öppna nu)...
Svar
9
· Visningar
932
Senast: blindabelinda
·
Övr. Katt Har haft en diskution med min sambo om våran Zigge, http://w1.504.telia.com/~u50404005/zigge.JPG. Jag kallar han bondkatt för att hans...
Svar
4
· Visningar
875
Senast: Guatemala
·
M
Övr. Katt Har en katt på 16 år som är väldigt mager pga att sköldkörteln producerar för mycket hormon. (Finns ju ett namn för det men kommer inte...
Svar
7
· Visningar
1 176
Senast: Marabou
·
P
Övr. Katt Usch...står inför ett jobbigt problem. Har en honkatt som skulle kastrerats i sommar, men självklart smet hon hemmifrån, var borta i...
Svar
4
· Visningar
4 134
Senast: loveponies
·
R
Övr. Katt Vår honkatt på 4 mån (ca 1,5-1,7 kg) beter sig lite som att hon löper (vilket jag tycker verkar vara VÄLDIGT tidigt), dessutom har...
Svar
4
· Visningar
10 446
Senast: Ritz
·
P
Övr. Katt Är det vanligt att kattungar (drygt 3 månader) fortfarande skiter och pissar lite varstanns. Våra 2 katter både skiter och pissar...
Svar
4
· Visningar
784
Senast: Vaccan
·
L
Övr. Katt är dom kortdistansare eller är dom långdistansare? Eller är det olika? (Förstår någon vad jag menar överhuvudtaget?) Har studerat mina...
Svar
3
· Visningar
1 158
Senast: anna_panna
·
B
Övr. Katt \"Morrhår\" på benen. Min katt har långa strån som påminner om morrhår (inte av den grövre typen då), som sticker ut från en svart...
Svar
5
· Visningar
3 439
  • Låst
Övr. Katt Jag vet inte om ni sett det, men under två år har jag drivit något under Gnägg som gått under namnet Bukegala. Min idé är att göra något...
Svar
17
· Visningar
1 180
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Vad utfodrar ni era katter med och hur gamla är dem? Jag har 2 katter: Den ena på nästan 2 år och den andra 1 år. Båda får Royal Canin...
2
Svar
26
· Visningar
1 940
Senast: Airy
·
V
Övr. Katt min katt har blivit väldigt besvärad av någonting i pälsen. hon springer runt och kliar och jamar nu hela tiden. verkar ha det jobbigt...
Svar
5
· Visningar
995
Senast: Solen100
·
Övr. Katt Yoga fick sitt chip i januari i år, och jag betalade 250:- till vet för det. Men jag fick aldrig någon räkning från SKK? På huskatten...
Svar
11
· Visningar
884
·
L
Övr. Katt Ni som bor i lägenhet och har katt/katter var gör ni av resterna efter den dagliga rengöringen av kattlådan? (bajset alltså :D ) Kastar...
Svar
16
· Visningar
1 408
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka