Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

S
Övr. Katt hur långt kan en honkatt egentligen gå innan man tar bort ungarna? har trots tre katter och bestämt "kattstopp" fått ytterligare 2...
Svar
7
· Visningar
1 572
Senast: SannaQ
·
Övr. Katt Den här färgen på nos - heter den något särskilt? Och kommer den bara med vissa pälsfärger och i så fall vilka? Jag har en svart nos...
Svar
10
· Visningar
1 010
Senast: loveponies
·
A
Övr. Katt Jag hade tänkt köpa två katter, som jag även tänkte ställa ut vid tillfälle. Vilka kattraser lämpar sig bäst för sånt? :confused:
Svar
1
· Visningar
679
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag kom precis på att jag inte fått en enda mus/råtta av Fia i år. Förra året fick jag över 20 st, och Yoga fick 2 :love: :love: (en...
Svar
6
· Visningar
744
Senast: Houdinie
·
L
Övr. Katt Saknar ni en högdräktig gräddvit honkatt ? Hon har liftat med en minibuss på väg till Norge och befinner sig nu med sina nyfödda på...
Svar
4
· Visningar
654
Senast: Lejonflickan
·
S
Övr. Katt hejsan på er. eftersom det finns så många hemlösa katter och för få hem som kan ta hand om alla, så har jag länge funderat över att...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Att hitta den här kissen på en fullt seriös sida var roande: Grönare katt får man leta efter :rofl:
Svar
3
· Visningar
1 112
Senast: Modig_Korn
·
H
Övr. Katt Hästen som jag rider är på sommarbete nu långt ut på landet. Där uppe finns massor av katter som lever som vildkatter. Igår när jag kom...
2
Svar
32
· Visningar
1 791
Senast: shazny
·
E
Övr. Katt jag starka funderingar på att skaffa en misse till och det lutar åt dessa katter..men jag bor i en lägenhet och har nu hört ryktas om...
Svar
11
· Visningar
1 245
·
Övr. Katt Kan inte det här med katter så bra.... Hur många gånger/år löper en katt? Med vilka intervaller? Om man ska para sin kisse, när är det...
Svar
4
· Visningar
1 003
·
Övr. Katt Har en gång sett en sida där man kan kolla vad det blir för färgresultat när man parar katter (siameser) med olika färger..... någon som...
Svar
2
· Visningar
645
Senast: MissFideli
·
L
Övr. Katt Nya kissen biter sönder telefonladdare, högtalarsladdar osv. Bara de som är tunna har han gett sig på... än så länge... De ser ut som de...
Svar
3
· Visningar
897
Senast: Leola
·
K
Övr. Katt Så snart plånboken tillåter, tänkte jag handla lite grejer till Snuttis. :) Kattlåda: Bild! Halsband (ett rosa, såklart!): :D
Svar
2
· Visningar
669
Övr. Katt Hej! Är det ok att lämna katten ensam i ca 1 dygn? Jag ska eventuellt vara borta så länge. Jag hade tänkt låta honom vara ute då jag...
Svar
2
· Visningar
631
Övr. Katt Nyss såg det nästan ut som om Abbie tänkte börja löpa. Men hon är ju inte ens 7 mån, eller ja hon blir 7 mån 4/7. Var det bara en...
Svar
8
· Visningar
987
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Nån av mina katter har funnit det lämpligt att pinka på en av mina väskor, förmodligen för att jag har varit bortrest med den så den...
Svar
7
· Visningar
2 762
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Håll i er för här ska jag nu visa historiens sötaste kattunge! Han kom för en vecka sedan och då var allting otroligt läskigt! Men nu...
Svar
5
· Visningar
718
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Aldrig! Det ar klart det finns extremfall, typ tanten i Kingston som hade fler an 300 katter i sitt lilla tvavaningshus :eek: Sa langt...
2
Svar
24
· Visningar
1 615
Senast: Black_Angel
·
Övr. Katt Min lilla Yoga-skrutt fyller hela 4 år idag !! Och 1,5 v kvar tills kastreringen, JAG börjar bli nervös. Men skynda er så ni hinner...
Svar
5
· Visningar
703
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Vi är i flyttartagen och katterna (2 st) ska förstås med! (Vad annars?) Har någon erfarenhet av "kattflytt"? Jag hoppas att det ska gå...
Svar
3
· Visningar
751
Senast: FUNNY
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka