Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund Någon här som kommit i kontakt med den rasen? Jag tycker att de är så vackra :love: , verkar vara en mycket trevlig ras.
Svar
6
· Visningar
1 492
Senast: Daydream
·
Övr. Hund Suck.. Vet inte vad jag ska ta mig till snart. *Först en operation som gick bra. HEM! Efter några dagar fylls operationshålet med...
Svar
10
· Visningar
1 378
Senast: Diggemon
·
Övr. Hund Fördel & nackdel med ranghög resp ranglåg hund Vad kan vara fördelar och nackdelar med att välja en väldigt ranghög resp väldigt...
Svar
18
· Visningar
4 752
Senast: Tippan
·
B
Övr. Hund Jag frågar av ren nyfikenhet!(skulle själv aldrig lära hunden att gå på kattlåda, så lat är jag inte :D) Finns det någon som har lärt...
Svar
11
· Visningar
2 870
Senast: kpist
·
Övr. Hund Är för tillfället mycket konfunderad... (stavfel pga att valp sovet i knät över ena armen :o) Jag fick ju med valpfoder av...
Svar
8
· Visningar
2 143
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Trodde att jycken hade vant sig lite mer vid smällare, men sista nyårsaftonen var han värre än någonsin. Han hyperventilerade och gömde...
Svar
5
· Visningar
957
Senast: nicken
·
Övr. Hund nu har cillamuffins och hennes labbe räddat livet på ytterligare en hund. vi och schäfern var ute på en lugn skön promenad i det sista...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 319
V
Övr. Hund Känner mig lite dum som frågar men jag måste ju fråga för att få veta... Har en hane på ca 5 månader som får som 2 "kulor" på varsin...
Svar
6
· Visningar
1 702
Senast: Vicku
·
K
Övr. Hund Nu behöver jag lite förslag. Som Ni kanske vet är jag ju nybliven mormor. :D :love: Nu är det inte riktigt lika charmigt längre då...
Svar
13
· Visningar
1 301
Senast: **BORTTAGEN**
·
F
Övr. Hund Ang \"lämna valpen ensam\"-tråden Att man inte ska lämna hundar ensamma alltför länge är förstått, men nu undrar jag hur länge man kan...
Svar
5
· Visningar
1 072
Senast: lizzie
·
Övr. Hund Är det någon som har gjort det?? Vi måste ta bort gammelhund inom en snar framtid. Hon har juvertumörer som satt metastaser och nu vid...
Svar
5
· Visningar
1 562
Senast: Yrja
·
K
Övr. Hund är de en godkänd ras?
Svar
9
· Visningar
1 028
Senast: Geezer
·
E
Övr. Hund Hej jag skulle behöva ha reda på lite prisklasser när det gäller: Skotsk terrier: vad kan en sådan tänkas kosta ? (till sällskap)...
Svar
6
· Visningar
1 280
Senast: Vitsippan
·
Övr. Hund Nu vill jag se bilder på era hundar och deras kattkompisar!!! Ester & Roger Doris & Roger
Svar
6
· Visningar
1 017
Senast: Miiip
·
F
Övr. Hund Har en blandrashund hane... Han har hängande öron, brukar vara kända för att samla smuts och dylikt i öronen. Jag kollade i öronen idag...
Svar
2
· Visningar
912
Senast: JennyF
·
B
Övr. Hund Vet någon hur jag kan hittar utbildiningar om hundmasage och hund klippnin (trimmning)? :bump:
Svar
1
· Visningar
1 002
Senast: KaZa
·
S
Övr. Hund Någon hade en länk till en sida där man skulle gissa vilken hund som var pitbull. Jag skulle gärna vilja se den igen. Tack på förhand!
Svar
13
· Visningar
1 121
Senast: kpist
·
F
Övr. Hund Min gamla vovvsa kom från en uppfödare som kallade "sig" för Teams. Någon som vet om uppfödaren finns kvar?
Svar
8
· Visningar
1 350
Senast: Fjunet
·
Övr. Hund Han hade det som unghund en gång, men det är ju tio-tolv år sedan.... Händelse förloppet den gången, gick väldigt fort. Helt plötsligt...
Svar
3
· Visningar
1 018
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Övr. Hund Tycker ni att jag är onödig som anmäler till polisen en hund som dagligen står uppbunden minst 9 timmar i sträck i centrala staden? Mån...
2
Svar
23
· Visningar
2 302
Senast: Nyx
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar