Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund För några veckor sen började vovvan hasa på rumpan. Igår var vi till vet. Diagnos: fyllda analsäckar (suck!). Bara att ge lugnande och...
Svar
4
· Visningar
1 627
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Hej! Har en galen jycke som älskar att lära sig nya trick och dylikt. Han är en collie hanne på 3 år. SKulle passa perfekt i agility...
Svar
7
· Visningar
1 024
Senast: replica
·
Övr. Hund Min älskling är inlagd på Strömsholm efter att ha ätit sömntabletter! :crazy: :cry: Vaknar lite försiktigt imorse och hör min pappa...
Svar
8
· Visningar
2 005
B
Övr. Hund Startar en ny tråd eftersom förra tråden inte handlade om detta... Vad gör du med din hund bilder du upp den utanför affären när du ska...
2
Svar
27
· Visningar
2 276
Senast: mian1
·
Övr. Hund Vad kan era hundar för sorts tricks? Är inte så aktiv med och lära voven nya grejer längre men hon kan lite enklare saker som sitt...
Svar
11
· Visningar
1 010
Senast: amalia
·
Övr. Hund Pratade om försäkringar med en kollega. Då slog det mig om man ska ha någon speciell hemförsäkring när man har hund? Jag ska snart bli...
Svar
3
· Visningar
771
Senast: Timsetim
·
Övr. Hund Finns väl fler än jag som bor på landet? Hur hålls era och grannarnas hundar? Mina hundar kan inte gå lösa så de finns antingen på den...
Svar
5
· Visningar
1 234
Senast: zally
·
L
Övr. Hund Min pointertik är rätt svår att få upp i vikt. Det skulle nog gå om man ökade fodergivan, men eftersom hon inte gärna äter upp allt så...
2
Svar
23
· Visningar
3 078
Senast: Blobas
·
B
Övr. Hund Ja har en phalenehane på 7 år som har lätt att falla ur och bli smal.Han rör mkt på sig är nog ute i snitt 2 timamr om dagen oftast 3-4...
2
Svar
37
· Visningar
5 082
Senast: Blobas
·
Övr. Hund Tja, det känns ju som det i varje fall. Överallt jag tittar ligger det ett djur som sover förnöjt. I sängen, i soffan, i fåtöljen. Det...
Svar
15
· Visningar
1 430
Senast: Kassiopeja
·
M
Övr. Hund Vad heter rasen på den grå hund som är med i den där bilreklamen på tv, när hunden sätter på sig en röd hjälm och hoppar in i bilen...
Svar
11
· Visningar
1 147
Senast: Francess
·
Övr. Hund Igår skar sig greyhounden under lek i en bäck. In akut till Ultuna där hon fick lugnande, smärtstillande allmänt i blodet, en...
2
Svar
22
· Visningar
4 990
Senast: Björk
·
V
Övr. Hund att hon är vacker min älskade lill vovve:P http://img71.photobucket.com/albums/v217/Andersflikka/Horses/0014.jpg
Svar
6
· Visningar
820
Senast: vide
·
F
Övr. Hund Vad säger ni, när är man redo för att skaffa hund?
Svar
2
· Visningar
712
Senast: Vaccan
·
Övr. Hund Är barnvakt åt en liten Volpino Italiano på 4 månader. Lilly heter hon. Funkar hyffsat bra ihop med dom två busarna som redan finns här...
Svar
12
· Visningar
1 124
Senast: Miiip
·
R
Hundträning Jag har ett mål med våran träning iallafall, och det är (lite) lydigare vovve och bättre kondition/balans/koordinationsförmåga (heter...
Svar
4
· Visningar
1 064
Senast: Real_Life
·
Övr. Hund Min hund en mycket stressig Vorsteh har stora problem med halsbränna. Han blir mycket orolig springer runt kraxar och hostar. Han vill...
Svar
4
· Visningar
8 061
Senast: Pangare
·
G
Övr. Hund För flera veckor sen skrev jag ett inlägg här om vad jag skulle göra med lilla hunden som var dålig i magen. Hon hade inte diarré men...
2
Svar
20
· Visningar
2 654
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Hur ska jag hitta ägaren?? Jag kan inte läsa tatueringen på henne, det är en gråhund..är det nån som vet om dom har en annan bokstav än...
2
Svar
31
· Visningar
2 492
Övr. Hund En kompis har frågat om hon får betäcka sin tik med våran schäfer. han har toppen tempr och allt sånt men buksportkörtel fel. vet inte...
Svar
2
· Visningar
873
Senast: Zoya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka