En fråga till er som "kan" det här, förslagsvis Bebben; verkar det här vara ett bra foder?

Torkat fågelkött, majsmjöl, ris, animaliskt fett, torkad fågellever, sockerbetsfiber, mineraler, fruktooligosakkarider (FOS), fiskolja, bryggerijäst, renad cellulosa, vegetabilisk olja, kaliumcitrat, extrakt från grönt te (högt polyfenolinnehåll), spårämnen (inklusive kelaterade spårämnen), taurin, L-karnitin, DL-methionin, ringblommeextrakt (med högt luteininnehåll), vitaminer

Liknande trådar

Hundhälsa Min lilla hund på 5 kg skulle behöva ett hög energi foder, dock hittar jag bara sånt för stora hundar, och han har svårt att tugga dem...
Svar
10
· Visningar
588
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
664
Senast: YlvaG
·
Hundhälsa Min hund har åkt på rejäl gastrit. Hon har tidigare visat små tecken på kronisk gastrit (rapningar ibland, kräsen osv) men det har...
Svar
6
· Visningar
1 062
Senast: Nevermind
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 348
Senast: Castellini
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka