Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min dvärgpudel har känslig mage, klarar inte ens av royal canin mini sesible. Tänkte åka till vet och köpa foder, för visst har dom...
Svar
2
· Visningar
1 127
Senast: Tippan
·
V
Övr. Hund Jag har nu börjat fundera på vad min första egna hund ska vara för ras.. Tycker att Bullterriern verkar vara en underbar hund, är...
2
Svar
24
· Visningar
2 781
Senast: Domaren
·
O
Övr. Hund Jag är "hundvakt" i helgen åt våran lilla pudel då mamma och pappa är borta. Problemet är när vi ska sova. Jag får liksom ingen ro, helt...
Svar
3
· Visningar
1 501
Senast: Mammadutt
·
Övr. Hund Är det någon här som har haft en hund med foderallergi? Hur var symptomen? Börjar fundera på om vår valp kan vara allergisk mot Royal...
Svar
8
· Visningar
5 969
Senast: Mammadutt
·
Övr. Hund Hur har du löst det för att din hund ska åka säkert i bilen? Min ligger för tillfället bara lös i bagaget med ett vanligt...
2
Svar
33
· Visningar
3 747
Senast: Moniq
·
E
Övr. Hund jag har tidigare skrivit ang fodret fodax, men utan resultat , därför frågar ja istället om det är någon som vet något om fodret class...
2
Svar
23
· Visningar
2 327
Senast: Emmizen85
·
L
Övr. Hund hu ska man gö nä vovven ha öroninflammation å hål i trummhinnan? å han ha åsså fel i lungorna... ska man verkligen ta öron droppar i...
Svar
2
· Visningar
845
Senast: _karamell_
·
Övr. Hund Brukar man kastrera hanhundar när de blir könsmogna? Om inte varför? Är det vanligt att man gör det? Tacksam för svar. :)
Svar
11
· Visningar
1 163
Senast: desiree
·
Övr. Hund Avmaskade vovvan i tisdags. Första dygnet hade hon normal avföring, me efter det så har hon varit lös i magen i varierande konsistens...
Svar
1
· Visningar
1 260
Senast: Svensson
·
Övr. Hund Imorgon åker greyhoundtiken in till vet igen, men den här gången min vanliga vet och INTE Ultuna. Som jag nästan förväntat mig så läker...
2
Svar
22
· Visningar
8 117
A
Övr. Hund Jag har nu införskaffat fästinghalsbandet scalibur till mina labbar, hört att de ska vara bra. Är det nån som har erfarenhet av dem?
Svar
17
· Visningar
1 577
Senast: JennyF
·
Övr. Hund Jaha... har precis lämnat av äldsta tiken på djurkliniken för operation av juvertumörer och hysterektomi (kastration). Usch... jag är...
Svar
5
· Visningar
1 059
Z
Övr. Hund Vedervärdigt mycket fästingar i år. Min vovve brukar klara sig men det ser inte så ut denna gång. Har förstått att de två mest använda...
Svar
15
· Visningar
7 320
Senast: Moniq
·
Övr. Hund Avlivning av \"agressiv\" hund!? Det känns fel att kalla honom för agressiv för han är bara snälla oliver, men som folk som kan något...
2
Svar
28
· Visningar
4 202
Senast: Qvip
·
P
Övr. Hund Här hemma har vi nu en 3 årig schäfertik och 2 stora blandraser, hannar på ca 10 månader. En av hannars har börjat pissa inne och på...
2
Svar
32
· Visningar
2 460
Senast: Guest
·
P
Övr. Hund Tror ni på att denna hund är en blandning av rotweiler och dobberman? :smirk:
Svar
10
· Visningar
1 272
Senast: Tara
·
Övr. Hund (Med risk för att idiotförklara mig själv ((wie immer)) :o :D) Hoppar de av värddjuret direkt när de är fullmatade? Eller är de så...
Svar
6
· Visningar
1 163
Övr. Hund Låg och halvsov nyss med hunden i närkontakt. Hon brukar dundra på i 180km/h och trycka nosen (som alltid är kall och blöt) rakt in i...
Svar
1
· Visningar
1 341
Senast: Jadzia
·
T
Övr. Hund Hej alla! Min tik, som nu är parad för 2 veckor sen, har börjat få vitgula flytningar, dom luktar inget och hon är som vanligt i...
Svar
2
· Visningar
5 443
Senast: thereseSvensson
·
Övr. Hund Min mammas schäfer hane har nu för 2 gången fått rävskabb. Hur länge smittar det? Vi skulle upp till dom på midsommar. jag vill inte att...
Svar
2
· Visningar
983
Senast: popplisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka