Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min hund(Welsh Corgi, 2,5 år) vill inte gå ut, hon gillar det inte alls. Förrut när vi hade en annan hund för 1,5 år sedan så gick det...
Svar
10
· Visningar
1 300
Senast: Druvan
·
Övr. Hund Det här kan man prata länge om :D Jodå sagt och gjort nu har mixern dammats av minsann. Jag har mixat morötter och fryst in i lagoma...
Svar
15
· Visningar
2 375
Senast: Cheswick
·
P
Övr. Hund Hittade en kul hundsida med en massa hundprylar idag. www.bamsesebollar.se Fast rätt dyrt :(
Svar
3
· Visningar
1 012
Senast: Icebabe_1
·
Övr. Hund Har kommit hem från veterinären med Doris. Vanlig vaccinering så jag vågade mig följa med. Annars får husse åka för jag är så fjantig...
Svar
18
· Visningar
1 779
Senast: mian1
·
T
Övr. Hund Finns det någon som har hund från kickwas här? Själv har jag både schäfer och cocker därifrån och har haft korth. vorsthe. :banana:
Svar
11
· Visningar
2 912
Senast: **BORTTAGEN**
·
K
Övr. Hund surrar det i huvudet dagligen nuförtiden. Jag ska ju bli "mormor" om 21 dagar. Min lilla schäfertjej är ju lite smårund nu och hon har...
Svar
1
· Visningar
836
·
B
Övr. Hund Någon som har en sån eller vet något om dom? Hur är dom i temp? Att jaga med? Vill veta allt...
Svar
2
· Visningar
985
·
Övr. Hund Vilket kopel är bäst? Vanligt runt halsen, grimma, "sele" mf :confused:
Svar
12
· Visningar
1 284
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Nån som har en sån härinne på bukefalos?? Hur är dom?? Fryser dom mycket lätt, så man måste ha täcke på dom?? Är dom väldigt mesiga...
Svar
6
· Visningar
1 036
Senast: Shettisar
·
Övr. Hund varför strypkoppel istället för ett brett läderhalsband (på träning)? är det ngn skillnad på styphalsband av platt läder, runt läder...
Svar
10
· Visningar
1 802
Senast: Ginger
·
F
Övr. Hund Var i dag hos vetrinären med Fido, han skulle göra en seniorkontroll. Han var frisk, men vetrinären upptäckte att han hade brock vid...
Svar
2
· Visningar
2 203
Senast: Stoppard
·
M
Övr. Hund Halloj! Hur mycket ungefär lägger ni ner på hundens matkonto? Vilken sorts mat är bäst, (som ni tycker) Skall köpa hund (golden) och...
Svar
12
· Visningar
2 782
Senast: Sony
·
B
Övr. Hund Kan man göra det i "förebyggande" syfte, fastän man inte har något avelsdjur för tillfället, men helt säkert kommer att skaffa i...
Svar
4
· Visningar
1 071
·
R
Övr. Hund Jag har skaffat hund igen,en jätte go liten kille men våran ena katt som är hundvan sedan tidigare har fått spel.Han är livrädd för...
Svar
1
· Visningar
769
·
N
Övr. Hund Ännu ett \"pussande\" barn! :crazy: läs Vi har ju pratat om detta tidigare, lägger bara in den så ni kan läsa... :smirk:
2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 672
·
Övr. Hund Min västgötaspets som är en synnerligen robust och frisk kille ägnade förrgår natt åt att kräkas snyggt och prydligt över hela den enda...
Svar
2
· Visningar
904
·
L
Övr. Hund Min goldenkille har D på höfterna och det enda jag vet är att han inte bör dra med sele, men hur är det med att bära packning? Funderar...
Svar
4
· Visningar
1 011
Senast: Nossan
·
C
Övr. Hund Funderar allvarligt på att skaffa hund igen. Känner att jag har tid och plats med en hund i livet nu igen. (hade en underbar schäfer...
Svar
8
· Visningar
1 096
Senast: Bellapops
·
Övr. Hund Då har jag beställt tid för undersökning på min Schnauzer hane :( Han har en bamse bula på ena baklåret och jag ringde veterinären för...
Svar
7
· Visningar
1 149
Senast: Calazirya
·
R
Övr. Hund Det är så här.... Min granne har bestämt sig för att skaffa hund. Det är en familj med två heltidsarbetande vuxna o två barn.Åldern 6...
Svar
6
· Visningar
1 125
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka