Hästnyheter

Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Hästnyheter Först kom beslutet om att Jakob Svavar Sigurðsson skulle rida om sin ritt – ett beslut som överklagades.
Svar
0
· Visningar
174
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter Ett stycke dressyrhistoria har skrivits på VM i Herning där brittiska Charlotte Fry är solklar dressyrdrottning med sin Glamourdale. Två...
Svar
0
· Visningar
254
·
Hästnyheter Johan Engdahl har arbetat med betong i hela livet. För ett och ett halvt år sedan tog han sig an ett uppdrag som visade sig skulle bli...
Svar
0
· Visningar
269
·
Hästnyheter Jag har genom åren sett otaliga exempel på hur Hässleholms kommun misslyckas med det ena projektet efter det andra.
Svar
0
· Visningar
158
·
Hästnyheter Det var skarpt läge direkt när pararyttarna gjorde entré på VM-banan i Herning - medaljer stod på spel för Louise Etzner Jakobsson och...
Svar
0
· Visningar
346
·
Hästnyheter Storbritanniens Charlotte Fry har tagit över platsen som världens dressyrdrottning. Hon hyllade sin fantastiske svarte hingst...
Svar
0
· Visningar
216
·
Hästnyheter Trots en mindre lyckad dag för Malin Baryard Johnsson är Sverige i ledning efter första dagens hoppning i lagtävlingen i ryttar-VM...
Svar
0
· Visningar
326
·
Hästnyheter Franske stjärnan Kevin Staut fick en tung start på VM. OS-mästaren från 2016 föll av sin häst – i en situation som kunde ha slutat illa.
Svar
0
· Visningar
230
·
Hästnyheter Danskarna har levererat riktigt bra ritter under förmiddagens T1. Men Kristján Magnússon på Óskar från Lindeberg tog sig återigen in i...
Svar
0
· Visningar
220
·
Hästnyheter Tre svenskar jagar medalj då VM-dressyren i Herning avslutas med den prestigefyllda küren. Se sändningen med start klockan 19.55.
Svar
0
· Visningar
249
·
Hästnyheter Sverige leder lagtävlingen inför dag två. Då ändrar förbundskapten Henrik Ankarcrona startordningen i laget. – I en vanlig traditionell...
Svar
0
· Visningar
241
·
Svar
0
· Visningar
346
·
Hästnyheter Malin Baryard Johnssons hemska färd på Indiana äventyrade Sveriges möjligheter. Då klev grabbarna fram. Toppinsatser av Henrik von...
Svar
0
· Visningar
323
·
Hästnyheter Säkert, rätt snabbt och viktigast av allt – felfritt. Jens Fredricson och Markan Cosmopolit levererade direkt i VM-debuten. Värre var...
Svar
0
· Visningar
297
·
Hästnyheter Eyólfur Thorsteinsson med Prímadonna och Jessica Rydin med Rosi går rakt in i a-final.
Svar
0
· Visningar
169
·
Hästnyheter Nordiska Mästerskapen fortlöper på Åland och torsdagen bjuder på många praliner. Förutom uttagningar i töltklasser och Gæðingakeppni...
Svar
0
· Visningar
207
·
Hästnyheter Kan de svenska hoppryttarna hålla ihop det och behålla sin ledning även efter den första lagrundan? I eftermiddag väntar en maxad...
Svar
0
· Visningar
211
·
Hästnyheter Cathrine Laudrup-Dufour har haft en fantastisk vecka vid dressyr-VM i Herning med lagguld och individuellt silver i Grand Prix Special...
Svar
0
· Visningar
236
·
Hästnyheter Patrik Kittel och Touchdown avslutade sitt VM med en härlig kür inne i danska Herning. "Jag älskar min nya kür," säger den svenska...
Svar
0
· Visningar
228
·
Hästnyheter Juliette Ramel hade händerna fulla under onsdagens kürfinal på VM, men lyckades hålla ihop det. "Jag tycker att jag kunde avsluta på ett...
Svar
0
· Visningar
181
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka