Hästnyheter

Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Hästnyheter (Ridsport) Emma Emanuelsson har avslutat både årets säsong och sin tid som young rider på ett lika framgångsrikt och förnämligt sätt...
Svar
0
· Visningar
783
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Sveriges Radio) Försäkringskassan finner sig inte i länsrättens dom att en 53-årig trollhätteman som för dryga tio år sedan föll från...
Svar
0
· Visningar
660
·
Hästnyheter (Newsdesk) Antalet elever på svenska naturbruksgymnasier är i år det högsta på minst tio år. Totalt går nu 10 024 elever i någon av...
Svar
0
· Visningar
723
·
Hästnyheter (ATG) För nästan en miljon kronor köpte Per Oleg Midtfjeld en tvååring av Lutfi Kolgjini. En affär som ett och ett halvt år senare ser...
Svar
0
· Visningar
726
·
Hästnyheter (Gotlands Allehanda) Att ta mig själv som exempel i denna travkrönika retar kanske en och annan. Men min situation är allmängiltig och...
Svar
0
· Visningar
825
·
Hästnyheter (Jordbruksaktuellt) Veterinärer på djursjukhuset vid Oklahoma State University har med framgång använt fluglarver för att rensa bort...
Svar
2
· Visningar
932
Senast: KattisL
·
Hästnyheter (ATG) Dagen före julafton skulle årets satsning mot Prix d'Amerique inledas. Nu sätter en skada stopp för Jag de Bellouet...
Svar
0
· Visningar
753
·
Hästnyheter (Travronden) Peter Untersteiner är på väg mot ett nytt segerrekord som kusk. Inför kvällens tävlingar på Jägersro fattas två segrar...
Svar
0
· Visningar
692
·
Hästnyheter (Travronden) Jägersrolärlingen Benny Christensen har köpt häst ihop med självaste Jos Verbeeck. - Jag känner Jos sedan länge och nu...
Svar
0
· Visningar
785
·
Hästnyheter (Travronden) De norska tränarna samlar sig i enad front mot tränarkollega Tor Olaf Halle, vars Mountain Mohican lämnade positivt...
Svar
0
· Visningar
705
·
Hästnyheter (SvD) På 1600-talet skulle ridkonsten gestalta hästens explosiva kraft i stiliserade, frusna rörelser. Kanske hängde det ihop med...
Svar
0
· Visningar
708
·
Hästnyheter (Värmlands Folkblad) - Den bästa julklapp jag kunde få. Så sammanfattade skickliga Anna Rönning, 24, gårdagskvällen på Färjestad...
Svar
0
· Visningar
753
·
Hästnyheter (Travronden) Solvalla inleder 2007 en starkare profilering på banans hästskötare. I fokus står Lärlingsföreningens skötarliga...
Svar
0
· Visningar
772
·
Hästnyheter (NLT) Rommetränaren Jörgen Westholm upplever sitt bästa tränarår. Kungapokal-segraren, fyraårige Rite On Track, är en av godbitarna i...
Svar
0
· Visningar
649
·
Hästnyheter (Dala-Demokraten) När man svänger av stora vägen till Skästa Gård utanför Västerås blir det en y-korsning, där man genom en allé rakt...
Svar
0
· Visningar
746
·
Hästnyheter (Dala-Demokraten) Än en gång visade Annelie Eriksson från Bjursås, tävlande för Dalarnas Distansryttarförening, vilken kapacitet hon...
Svar
0
· Visningar
739
·
Hästnyheter (Travnet) Hittills har det varit gratis att starta sin häst i V75. Ingen startavgift har tagits ut. I andra lopp kostar det dock mellan...
Svar
0
· Visningar
1 897
·
Hästnyheter (Travronden) Jag de Bellouet gör comeback i montélopopet Prix Jules Lemonnier dagen före julafton på Vincennes...
Svar
0
· Visningar
620
·
Hästnyheter (Norra Skåne) Skådespelaren Alexander Karim och förre landslagsryttaren Tobias Karlsson var två av alla dem som deltog i årets upplaga...
Svar
0
· Visningar
711
·
Hästnyheter (Nerikes Allehanda) Söndag eftermiddag. Läktaren i Sikfors ridhus börjar att fyllas. Om några minuter är det dags för den årliga...
Svar
0
· Visningar
658
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama