Hästnyheter

Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Hästnyheter Ett trettiotal höbalar på Luleå ridklubb har skurits sönder och nu måste mera mat för vintern till cirka 50 hästar köpas in.
Svar
7
· Visningar
1 211
Senast: skiesabove
·
Hästnyheter Ulrika Fåhraeus har tittat på Uppdrag gransknings avsnitt där man följer upp vad som hänt sedan redaktionens granskning av bland annat...
Svar
0
· Visningar
647
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter Efter en olycka där Linda Algotsson slog i huvudet har hon fått vila sig i form. Nu är hon tillbaka på tävlingsbanan efter sitt...
Svar
0
· Visningar
482
·
Hästnyheter Såhär i efterhand förstår jag vad Nina menade. Anki avlar för sporten och älskar samtidigt individerna. Trots antalet hästar på gården...
Svar
0
· Visningar
476
·
Hästnyheter Det väntas oväder i stora delar av Sverige. På vissa håll är det redan översvämning, medan det på andra bara är en hörsägen ännu. Skulle...
Svar
0
· Visningar
436
·
Hästnyheter På onsdag smyger EM i fälttävlan i Le Pin-au-Haras, Frankrike, igång med invigningsceremoni och veterinärbesiktning. Här är allt du...
Svar
0
· Visningar
402
·
Hästnyheter I slutet av juli blev polishästen Harry påkörd av en A-traktor, men efter lite vila är han nu tillbaka på jobbet igen.
Svar
0
· Visningar
263
·
Hästnyheter Under måndagen har det skett en demonstration i Danmark där de yrkesverksamma i hästnäringen vill uppmärksamma bristen på djurskydd. Man...
Svar
0
· Visningar
770
·
Hästnyheter Efter dressyr och hoppning ledde Louise Romeike den trestjärniga klassen i polska Strzegom. Men efter 60 mm regn på kort tid blev det...
Svar
0
· Visningar
303
·
Hästnyheter Vid de senaste europamästerskapen i fälttävlan har det blivit medalj för Sverige, men hur ska det gå i år? Hippson har pratat med...
Svar
0
· Visningar
316
·
Hästnyheter Nästan alla som tänker rak häst i galoppen rider i själva verket med bakdelen innanför. – Om du konstant tänker bogen en aning in i båda...
Svar
0
· Visningar
377
·
Hästnyheter Jag har ett fullblodsto som jag håller på att omskola till ridhäst. Hon gillar att hoppa men rusar gärna fram till hindren. Hur får jag...
Svar
0
· Visningar
228
·
Hästnyheter Det var stort manfall när det reds en 1,50-klass i Västervik på söndagen. Hos Henriksdals Ryttarförening var söndagens högsta klass en...
Svar
0
· Visningar
276
·
Hästnyheter Etapp två av ridsportklassikern Ridborgarmärket är avgjord och segrade gjorde Enköpings Ridklubb. Men än är det inte avgjort och det...
Svar
0
· Visningar
300
·
Hästnyheter Nu har totalt tio föreningar avancerat från de fem zonerna i Ridsportallsvenskan div I till Folksam Elitallsvenska 2024. De sista...
Svar
0
· Visningar
317
·
Hästnyheter Solsken, spöregn och spänning i Sundbyholm när tio stycken nya riksmästare skulle utses. Strax under 150 ryttare startade i klasserna...
Svar
0
· Visningar
241
·
Hästnyheter Under en hopptävling på Grevagården fick en man hjärtstopp på hästryggen. Mannen fick direkt hjärt-lungräddning på plats och med hjälp...
2
Svar
25
· Visningar
2 777
Senast: Krålus
·
Hästnyheter Marcus Melander får fira en storseger i storloppet Hambletonian Oaks. Detta sedan Heaven Hanover (körd av Tim Tetrick) sprungit till sig...
Svar
0
· Visningar
405
·
Hästnyheter Hur får man hästarna att röra sig i hagen? Hur utfodrar man på ett hygieniskt vis? De frågorna ställde sig Michaela Östberg och starten...
Svar
0
· Visningar
457
·
Hästnyheter Min häst sparkar bakut när han ska fatta galopp och efter att ha hoppat över hinder. Han är före detta travare och har nu varit ridhäst...
Svar
0
· Visningar
428
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka