Hästnyheter

Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Hästnyheter Vi har gjort en liten uträkning för resan till Falsterbo nästa år. Finalen för Elitserien har blivit flyttad dit från Strömsholm...
Svar
0
· Visningar
274
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter I över fem år har Sofia Flodin arbetat som hästskötare hos tyska Matthias Rath. Nu har hon chansen att vinna titeln bästa groom i FEI...
Svar
0
· Visningar
234
·
Hästnyheter Nu startar en ny spännande omgång av Poängjakten. Vinnande laget får resa, boende samt biljetter till Göteborg Horse Show.
Svar
0
· Visningar
383
·
Hästnyheter Det blev en tredjeplats för Henrik von Eckermann och Dzara Dorchival när säsongens andra världscupstävling i hoppning avgjordes i...
Svar
0
· Visningar
339
·
Hästnyheter Patrik Kittel inledde världscupen i dressyr på bästa möjliga sätt vid säsongspremiären i danska Herning. Tillsammans med Touchdown red...
Svar
0
· Visningar
232
·
Hästnyheter Fem unghästar representerade Sverige när unghäst-VM i fälttävlan avgjordes i Frankrike. Allra bäst gick det för 6-åringen Sella med...
Svar
0
· Visningar
245
·
Hästnyheter Det blev en riktig segersuccé för Emma Emanuelsson i säsongens första inomhusomgång av den populära hoppserien ATG Riders League. Emma...
Svar
0
· Visningar
179
·
Hästnyheter Stallpersonalen fick utslag och blev sjuka på grund av mögel i lägenheten, samtidigt som arbetsgivaren menade att det inte var något att...
Svar
15
· Visningar
2 826
Senast: Oknytt
·
Hästnyheter Ridsports gästkrönikör Björn Svensson tycker att unghästchampionaten är bra – men bör användas med förnuft.
Svar
0
· Visningar
595
·
Hästnyheter Sedan Säkerhetspolisen höjde terrorhotnivån från nivå 3 till nivå 4 i Sverige har Svenska Ridsportförbundet arbetat med frågor som rör...
Svar
0
· Visningar
354
·
Hästnyheter De flesta av oss har någon gång känt att hästen är "ur form", att "det är något som inte stämmer” eller att "hästen inte är sig själv"...
Svar
0
· Visningar
490
·
Hästnyheter Patrik Kittel säkrade blågul seger när världscupen i dressyr hade säsongspremiär på lördagen i danska Herning. Därefter var det dubbelt...
Svar
0
· Visningar
358
·
Hästnyheter När jag kommer hem från stora tävlingar och mästerskap så åker jag till stallet. Där står min alldeles egna stjärna, för mig bäst i hela...
Svar
0
· Visningar
395
·
Hästnyheter Senaste dagarnas rapporteringar om arbetsplatsen i södra Sverige har fått debatten att blomma upp igen. I detta känner jag två saker. 1...
Svar
0
· Visningar
309
·
Hästnyheter Det har blivit dags för säsongens andra världscuptävling i hoppning med tre svenska toppryttare till start i finska Helsingfors...
Svar
0
· Visningar
258
·
Hästnyheter Första etappen i ungdomsserien Arena Youth Tour är avklarad. Vinnare i sista kvalet som gick i Billdal på lördagen blev Mathilda Hansson...
Svar
0
· Visningar
236
·
Hästnyheter Efter en regnig och blixtrande avslutning på dressyren väntar en utmanade terräng för de svenska UVM-ekipagen i Frankrike. Först ut på...
Svar
0
· Visningar
255
·
Hästnyheter Är det här ens en fråga? Ja, såklart det är. Men är det en fråga att ta på stort allvar? Jag vet faktiskt inte. Kanske, kanske inte...
Svar
0
· Visningar
218
·
Hästnyheter Sverige har både rutinerade mästerskapsrävar och framtidsstjärnor i truppen när dressyreliten drar till danska Herning för...
Svar
0
· Visningar
222
·
Hästnyheter I Stockby industriområde – som är tänkt att växa rejält – trängs bilverkstäder med återvinningscentraler och betongväggar. En kontrast...
Svar
0
· Visningar
243
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka