Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästnyheter
Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar
Hästnyheter
VM-ryttaren i Herning 2022 köpte preparat för att komma tillrätta med sina klimakteriebesvär. Men det visade sig att preparatet innehöll...
Hästnyheter
Vännerna ska förverkliga ett hästäventyr tillsammans. I sommar ska de rida från kust till kust, med utgångspunkt i Västervikstrakten och...
Hästnyheter
Denna veckan pågår bruksprovet på Strömsholm. Där värderas potentiella avelshingstar genom att mäta, beskriva och gradera deras utseende...
Hundavel & Ras Även om jag håller med om att HD-röntgen inte alltid är nödvändigt för den specifika individen, så vill jag ändå protestera lite mot att...
Hundavel & Ras Jag säger inget om att invändningen att det kan vara svårt att ha vinthundar lösa, men måste protestera mot frusen-argumentet. Det beror...
Hästmänniskan Jag har utbildat alla mina åtta hästar själv. En var iofs inkörd när jag köpte henne, men resten har jag fött upp själv eller köpt som...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.