Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag ska bygga ett stall med fyra boxar, spolspilta, foder & selkammare ( helst ett torkrum oxå) men jag har våldsamma fantasiproblem för...
Hästmänniskan
Jag var och tittade på en häst idag. Jag föll pladask för den här hästen, jag kände direkt att jag vill HA den här hästen. Tyvärr så var...
Hästmänniskan
Vet ngn var man får tag i gummimattor som man kan sätta upp på boxväggarna då hästen sparkar? Måste finnas någonstans i sthlms området...
Hästmänniskan
Någon som vet hur man kan måla dessa på ett snyggt sätt?
Någon som har något annat tips på vilka mönster man ska ha om man ska måla på...
Hästmänniskan
Ja, hur gör man sånna, billigt menar jag då, brukar i vanliga fall använda typ hinkar och liknande som hinserstöd men det funkar inte i...
Hästmänniskan Fast det där är ju relativt. Jag har haft unghäst.... dyrare häst är nästan svårt att finna, med tanke på vad det kostar innan den är i...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.