Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hur gör ni för att inte plankan man kör skottkärran på ska bli så jäkla hal? Går bredvid för att inte slå ihjäl mej. Sanda, funkar det...
Svar
6
· Visningar
1 024
Senast: sassabrassa
·
B
Hästmänniskan ni som lånat pengar, i storleksordningen kring 100 000, hur ser eran avbetalningsplan ut? Jag vet att det beror pga. ränteläge och...
Svar
3
· Visningar
1 231
Senast: Jezz
·
Hästmänniskan Jag har börjat tröttna på att ha hästen inhyrd, trots att jag trivs väldigt bra i det stall jag står. Nu har jag sett att en gård som...
Svar
12
· Visningar
1 575
Senast: Inloggningsnamn
·
S
Hästmänniskan vet inte om jag lägger det här rätt egentligen, men någon slags utbildning är det ju. Jag har ångest, panik å allting inför val av...
Svar
4
· Visningar
1 700
Senast: linneaa
·
C
Hästmänniskan Vad ingår i ett konvalecent stall? Vad måste jag kunna? Behövs det någon utbildning, ovh vad i så fall. Jag har möjlighet att hyra ett...
Svar
4
· Visningar
1 077
Senast: Colleen
·
V
Hästmänniskan Vi är en jätteliten hästklubb som ganska nyligen har startat. Nu har vi arrangerat två kvällar för juniorerna där dom fikk borsta...
Svar
4
· Visningar
935
Senast: pigleton
·
A
Hästmänniskan Har fått förfrågan om att hyra ut box till en 12 årig tjej. Kan man tillåta att hon hanterar sin ponny själv eller ska man kräva att en...
Svar
6
· Visningar
1 374
Senast: farin
·
O
Hästmänniskan var är rimligt att ta i stallhyra för: * Stor box * uppvärmd stor sadelkammare med tvättmaskin för täcken, torkskår, stort eget...
Svar
16
· Visningar
1 215
Senast: Rianimare
·
E
Hästmänniskan Min tränare ska hoppa min häst en gång i veckan för att "rida till henne" hon ska sen få 10 % vid försäljningen.. tycker ni jag ska...
Svar
5
· Visningar
1 080
Senast: Estelle
·
S
Hästmänniskan Vad betalar ni i månaden för eran? och vad kostar hästpass?
Svar
12
· Visningar
929
Senast: Arabizar
·
L
Hästmänniskan Ni som hyr box, har med allt strö och foder själv. vad får ni betala och vad ingår. tex in och utsläpp utfodring mm...
Svar
19
· Visningar
1 503
Senast: Magica
·
Hästmänniskan Jag har ett problem som inte alls är ett problem! Jag äger ett underbart sto, som jag tävlar hoppning med. Nu är det så att jag vill...
Svar
1
· Visningar
902
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Pass & registrering med härkomstkrångel Snälla den som kan, red ut åt mig. Vad händer om hingstägaren vägrar att kännas vid...
Svar
6
· Visningar
859
Senast: Magdalena
·
A
Hästmänniskan Hej Alla! Jag behöver ha tips om inköpsställen för ett räcke. Det jag är ute efter är ett räcke (båsavskiljare) som kan bultas till...
Svar
4
· Visningar
1 370
Senast: armada
·
B
Hästmänniskan Någon som har någon bra ritning eller bild på sin hö häck? Jag funderar på att ge hästarna fri tillgång till hö ute i hagen, men vi har...
Svar
3
· Visningar
1 035
Senast: mizz_perfect
·
B
Hästmänniskan Sitter i styrelsen i en ganska liten hästförening (ca 120 medlemmar). Problemet är att jag tycker att medlemmarna börjar på att bli så...
Svar
8
· Visningar
1 201
Senast: majola
·
Hästmänniskan Vårt nuvarande kontrakt löper med 2 mån. uppsägningstid. Det står också att ändringar i kontraktet kan ske med 30 dagars varsel. Detta...
Svar
2
· Visningar
1 340
Senast: Lobelia
·
A
Hästmänniskan ...finns det någon som vet hur man går till väga? Hur går intagningen till?? Vad ska man ha i betyg?? Är det lätt att få praktikplats på...
Svar
18
· Visningar
5 518
Senast: phlikkan
·
B
Hästmänniskan Hej! Arbetslös som jag är har jag mycket tid att fundera över vad man ska ta sig till. Har det senaste året varit utan häst, men har så...
Svar
11
· Visningar
1 918
Senast: phlikkan
·
Hästmänniskan Går man ngn kurs? Har hört ngt om tappskolicens... Var ordnas i så fall dessa kurser? :confused:
Svar
18
· Visningar
3 378
Senast: **BORTTAGEN**
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama